geng 16 berbuka puasa dengan dap dan pkr

party baru yang terlalu suci
JANJI MANIS MU AKAN BERKUMANDANG LEPAS INI
mat sabu hampir dengan kit siang melutut kot mintak tambahan jawatan di penang
mungkin janji manismu dibibir kit siang untuk para hadirin

berbuka puasa boleh dengan lim kit siang jangan sebut hukum hudud pasti kit siang terjun lari dari pintu rumah kamarudin jaafar. alhamdulilah wajah wajah yang kelabu selama ini diterangkan. kenyataan demi kenyataan menerangkan wajah wajah sebenarnya pemimpin yang digulungkan. alhamdulilah mereka digulung oleh muktamar. jika masih dipilih pasti pas akan bertukar menjadi party yang lebih teruk dari UMNO. 

semoga penubuhan party baru membersihkan pas dari pemimpin talam dua muka seperti ini. bertahun tahun dalam perjuangan rupanya jawatan yang dicari. bersetuju dengan umno dan dap. jangan laksanakan hukum hudud sebab dap tak setuju. kerajaan selangor dah mintak maaf dengan dap, nanti apa lagi yang akan kerajaan pkr buat, apakah selepas ini kafir akan menggantikan islam. dan tak mustahil dengan pertolongan golongan seperti ini. janji manis mu dari dap tetap diterima baik oleh pemimpin yang digulung. janji janji allah tak laku kepada puak puak ini. semoga aishah banyak dapat undangan berceramah dan nyanyian selepas ini. pkr dan dap boleh panggil. pas tak boleh dalam party baru semua boleh. semua benda dihalalkan oleh party baru.

Ulasan

  1. Ambil berkat tuan guru khalifah almaksumi LKS ............ mgkn lebih berkat kalau tuan garu LKS bawa bab! golek dan carlsberg utk berbuka puasa ...... G18 semua boleh !

    BalasPadam
  2. Ambil berkat tuan guru khalifah almaksumi LKS ............ mgkn lebih berkat kalau tuan garu LKS bawa bab! golek dan carlsberg utk berbuka puasa ...... G18 semua boleh !

    BalasPadam

Catat Ulasan