G18, pasma, ngok ngok akan berGabung menjadi party baru

G18 geng yang digulungkan akan membawa party baru, pasma sudah bermeeting berkali kali mengajak membodek mengampu supaya G18 menubuhkan party baru. kemasukkan melayu ke dalam dap dikatakan adalah untuk membuktikan bahawa dap tidak hanya party cina saja tapi merangkumi party berbilang kaum. dap akan memasukkan GENG18 ke dalam party mereka jika mereka berjaya mewujudkan satu sayap yang lebih islam dari jemaah pas. kolid samad dikatakan layak sangat masuk ke dalam sayap islam dap kerana setiap masa akan membela dap diserang oleh orang lain. apa yang dap katakan mesti akan dibela oleh kolid samad. di terengganu pasma sudah bermesyuarat dan akan mengajak seorang adun pas memimpin pasma atau party cap kepala kambing. pas akan kehilangan satu kerusi dun jika party baru ditubuhkan.
Image result for cap kepala kambing
party islam yang akan ditubuhkan selepas aidilfitri
di kedah party cap kepala kambing akan dapat satu kerusi dun pengkalan kundor, di perak dapat satu dun, diselangor pas akan hilang banyak kerusi selain dua kerusi yang sudah dijual kepada pkr dan dap. dikelantan terdapat parlimen yang akan berpindah tangan ke tangan party baru yang lebih islam dari islam. party yang akan mesra Party sosiallis malaysia yang gagal menang di kota damansara. selepas ini PSM akan menang mudah di kota damansara dengan bantuan party cap kepala kambing. dengan sokongan kuat dari akar umbi kelapa sawit pasti mat sabu akan menang bergaya. kolid samad akan bertanding di shah alam, hanipa menang di sepang, rozi akan menang dipengkalan kundor, nizar akan menang di perak, alkusyen kerusi mana gamaknya, kerusi rotan ke, setakat cakap tak guna, faiz fadil akan bertanding dirembau melawan kj dan menang dengan majorti hampir ratus ribu.

salahudin bakal menjadi mb baru johor dengan bantuan dap dan pkr, party cap kepala kambing akan menakluk putrajaya dengan mudah. johor akan dapat mb baru, perak menanti penuh ghairah, pas hanya akan ada kelantan dan terengganu tu pun mintak air kerana party pas tidak lagi kuat sebab kehilangan geng 18 yang hebat dan berkuasa. hatta nak bertanding dimana pulak, kuala krai akan diserah balik atau masih berani bertanding disitu dengan pertolongan wan rahim dan dap yang akan membina masjid. mat sabu nak bertanding dimana apakah di rhusila atau pun di parlimen marang? atau bertanding di kubu kuat umno atau kubu kuat dap, hasil kompromi pkr atau dap akan beri kerusi yang sudah pasti menang kepada presiden cap kepala kambing.

Ulasan