dulu berlagak gila sekarang ada ruang pulak kata kit siang

selepas muktamar pr akan berpecah dan mampus kata kit siang. ditambah dengan kehebatan oleh blogger barua dap dinaikkan. kata kata keramat kit siang disiarkan diseluruh media kononnya ia kata kata hikmat. selepas muktamar, selepas pemimpin pro mereka digulung, kit siang berpusing 360 darjah mengapa mabuk ke apa, atau sudah nampak bahawa bukan cina atau india saja yang akan tak mengundi dap tapi melayu pas pun tak mengundi dap lagi. bukan pas saja kehilangan undi cina dan india tapi dap jugak akan kehilangan undi melayu. jangan auta lah lit siang. kit siang sudah nampak bahawa dap akan mengalami penurunan undi dikawasan campuran mereka menang atau mereka akan kalah kerana cina tak jugak mengundi mereka. bukan semua cina akan mengundi dap sebagaimana dakwaaan blogger melayu yang menjadi barua dap.

cina mengundi pas tapi tidak dapat dikenalpasti dikawasan mana pun, salahudin pun kiok di nusa jaya. kalau pengundi cina mengundi pas pasti salahudin dah jadi adun sekarang. betapa bodoh dan bangangnya mat sabu bila mengatakan bahawa selama ini hanya dia dan geng dap dalam pas yang berusaha siang dan malam memperkenalkan pas kepada bukan islam dan melayu. hujah hujah bodoh dan bangang mat sabu dimuat naik dalam malaysia hari hari. pas bertanding dikawasan melayu hampir 80% apakah mat sabu lupa atau sudah nyanyuk sebagaimana kit siang yang sudah membuat kenyataan tawaran kembali kepada pas selepas berlagak nak mampus. kesan serangan dap yang tidak membuatkan perwakilan pas memihak kepada mereka tapi semakin membenci dap sebagaimana dulu. dap ingat mereka cukup kuat untuk menang dimana mana termasuk membina masjid dikelantan. apakah dengan membina masjid dhirah dikelantan dap akan menang dan menawan putrajaya atau sengaja menghina kerajaan negeri.

kerangka kerjasama yang dimenterai 2008 dulu masih wujud atau sudah mampus, atau dap yang memperokperandakan  pakatan rakyat kerana tindakan bodoh dan bahalolnya. pkr dibawah nuar braham yang bodoh mengadakan langkah kajang yang tak beri apa keuntungan politik selain menghantar nuar braham ke penjara sungai buluh buat kali kedua. hasil strategi  pakar strategi pkr rafizi, akhirnya nuar braham terhumban masuk ke penjara sungai buluh, tiada apa apa yang boleh nuar lakukan walaupun menjadi mb selangor selain menghabiskan 3 billion yang disimpan oleh kolid berahim. kebodohan dan kebangangan pkr merencanakan strategi tanpa berbincang mengakibatkan pakatan rakyat berpecah kerana tamaknya pkr. ditambah dengan kebodohan dap dan diteruskan oleh blogger yang dikatakan hebat sangat membaca gerakan politik.

Ulasan

  1. Salam. Anda jangan marah sama TGHH berkelakuan begitu. Ini disebabkan dia GILA PUBLISITI. Award Tokoh Politik Gila 2015 tentu dibolot oleh TGHH. kah kah kah Ader Irihati ker?

    BalasPadam

Catat Ulasan