BUBARKAN KERAJAAN SELANGOR - DAP DAN PKR BOLEH TUBUH KERAJAAN BARU

pas dikeluarkan dari pr, pas menyimpang dari matlamat dari perjuangan pr, pakatan rakyat yang tidak pernah sah dijadikan medan untuk membodoh dan membangangkan pas, pemimpin pas yang pro dap sedang gelak ketawa kononnya pas sudah tidak mendapat sokongan dari rakyat, hanya dap dan pkr saja yang akan menang dimana mana mereka bertanding, sejak bila dap dan pkr jadi kerajaan di selangor, jika dap dan pkr nak jadi kerajaan baru berbekal 2 sokongan barua dan balaci, pkr hendaklah BERSAMA DAP bubarkan dewan undangan negeri selangor, 2 barua dan broker dap dan pkr boleh bertanding menggunakan logo baru logo kepala kambing. dap sebagai kepala gangster hendaklah mengarahkan azmin bubarkan DUN selangor, azmin tak layak jadi mb lagi kerana pakatan rakyat sudah tidak wujud dan bila pakatan rakyat tak wujud azmin jadi mb jamban sajalah. jika pkr nak jadi mb pkr hendaklah ada prk baru didun selangor.

di atas kemenangan pas yang berjumlah 15 kerusi hasil sokongan dap dan pkr pasti ke 15 kerusi dun yang dimiliki oleh pas akan dirampas semula oleh dap dan pkr, itu pun jika ada kekuatan yang hanya dimiliki oleh dap dan pkr, apakah azmin mampu memimpin jentera pkr untuk bertanding., dan yang pasti PSM party mat sabu boleh bertanding di dun kota damansara dan aru juga bertanding. bukanlah pakatan tipu rakyat lebih hebat dengan ada tambahan 2 party baru, satu pasma dan satu lagi psm, nuar braham pasti akan buat lagi perjanjian belakang mati sebagaimana biasa, nuar braham pasti memperolehi satu perjanjian menguntungkannya dikala umno sedang nazak dibawah najid. azmin pasti hulurkan tangan dan dipersetujui oleh dap, kit siang dan guam end pasti setuju kerana meraka kuat dan tak perlukan lagi pas bersama mereka. kerajaan baru selangor jika pkr dan dap menang banyaklah bolehlah tubuh kalau kalah, azmin boleh jadi ketua pembangkang pkr ajelah.

pkr tak perlu malu malu anjing nak bersetuju dengan dap, dap sudah memberikan segala sokongan kepadanya. azmin yang tak menerima sokongan dap sepatutnya berterima kasih kepada dap. jijah masih menang di permatang pauh tanpa sokongan pas, pkr sudah jadi party kuat, atau akan melalui zaman party s46 kembali, dengan segala hormat menjadi party kuli batak kepada umno. dap akan memerintah selangor, penang dan perak dengan sendirian, dengan sokongan pasma yang akan menang 28 kerusi dun melayu pasti pasma akan berpeluang menjadi mb lagi, tak gitu nizar, sokongan tak berbelah bagi dap pada nizar pasti nizar akan menyertai pasma,

Ulasan