apakah melayu akan mengundi pkr dan dap selepas pas tiada dalam PR

blogger barua dap dan balaci pkr selalu mengganggapkan bahawa pas tak akan mendapat undi cina lagi dimasa pru prk akan datang kerana mahu melaksanakan hukum islam. semua pemimpin yang digulunkan merasakan pas sudah tidak laku di arena politik malaysia, blogger pencen mengatakan  pr sudah dipusarakan. tapi peliknya mat sabu masih mahu menguatkan pakatan, ngo yang akan bertukar menjadi party politik masih berkeyakinan pakatan rakyat masih hidup dan mahu menggantikan pas. sebagai timbalan presiden pasma perak apakah sebodoh itu menulis tanpa ambik tahu jika pr sudah bungkus apakah pasma mampu berkembang jika dap tak membiayainya. apakah pasma mampu menambah undi pkr dan dap atau pasma hanya menambah kekosongan. yang pasti pasma akan berkubur sebelum sempat lahir. ikatan lahir dulu sebelum pasma akan menjadi medan lawak, pasma party pak pandir akan menyerikan lagi suasana politik malaysia. panas selepas hujan sekejap. selepas ini pasma akan dibungkus dan dimasukkan kedalam muzium.
menerima sumbangan dap dengan gelak ketawa
pkr dan dap tak akan setuju dengan perlaksanaan hukum hudud, umno pun dari dulu kini dan selamanya menentang hudud,  umno dizaman nazaknya cuba bangun dengan memberikan laluan kepada pas untuk menaik taraf mahkamah syariah tapi disambut lawak oleh blogger dap dan pasma. kononnya pas dimainkan oleh umno, mat sabu memberikan kenyataan yang sama, tapi dalam masa yang sama mat sabu bersama blogger tak sedar yang dap juga membuat lawak kepada mereka. tandatangn guam end menyatakan dap tak akan bersikap menentang apa yang diperjuangkan oleh pas tapi akhirnya menikam dari belakang. dap pkr dan umno mic dan mca satu entiti yang sama yang mana akan menentang hukum islam. tapi mat sabu lebih gemar kepada dap sebab dap bagi dia makan dan jawatan gamaknya. mat sabu lebih lunak bila berkata tentang dap yang menentang hukum islam. kes termakan budi mat sabu jadi buta hati buta perut dan buta segalanya.

20 peratus akan menyertai party baru yang sah sah akan menolak hukum islam, pengundi atas pagar rata rata bersetuju bahawa hukum islam perlu dilaksanakan di dalam negara malaysia. apakah dengan berbekal semangat 20% ini mat sabu and the geng akan mengenggam putrajaya. mungkin pasma perak lebih kuat dan mampu memenangi lebih dari separuh kerusi umno atau hanya tinggal tokeng saja kalau bertanding, sungai rokam akan menyumbang lebih 50% undi popular, apakah mat sabu akan bertanding disitu atau membiarkan boneka dap bertanding. dimana mujahid akan bertanding jika ia masuk party baru, dimana hanipa mydin, dimana zul akan bertanding, apakah salahhudin akan bertanding digelang patah kerana diberi laluan oleh dap. mungkin hatta akan bertanding di penang selepas ini, 20 peratus ini akan memberikan kemenangan kepada pasma atau menyumnbang kepada kejatuhan pemimpin yang digulungkan. pengundi atas pagar akan mengundi pasma atau mengundi pkr dan dap atau mengundi umno, jika pengundi atas pagar mengundi umno pasti pasma tinggal sejarah.

Ulasan