pkr makin besar kepala jika menang di permatang pauh

party pkr akan lebih besar kepala jika terus dipilih oleh rakyat permatang pauh. pkr perlu diajar hari ini dan jika pkr tumbang dipermatang pauh pasti pasma dan barua balaci dap dan pkr dalam pas lebih senyap dan sepi. suara suara bangang mereka seperti hanipa anak mydin saari sungib mat sabu lebih sepi menjelang muktamar ini. hanipa mydin mat sabu saari sungkit boleh berkira kira menyertai pasma yang akan ditubuhkan jika mereka gagal mengambil alih pas. jika pas masih dipegang oleh golongan ulama pasti pasma akan ditubuhkan menjadi party politik yng unggul dibawah naungan pkr dan dap. pemimpinnya pasma pasti mengikut arahan dap dan pkr tanpa ada bantahan. mat sabu sudah suruh penyokong pas berterima kasih kepada dap dan pkr. betapa bahalol dan bangang mat sabu.
apakah pkr akan tumbang hari ini
suasana panas mula menyelubungi pkr, fizi sua pkr mula buka cerita pengundi hantu, mana ada pengundi hantu tak percaya tanya greenbox yang bodoh. tulangbesi bangang pun tak percaya mana ada pengundi hantu. pkr akan tumbang menjelang petang ini. mungkin pkr boleh berfikir kembali jika mereka kalah di permatang pauh. boleh dengar cerita sembang bodoh mad awang yang sibuk berkempen di permatang pauh. pkr kalah bermakna jijah boleh tumpukan kepada kajang, kajang pun tak terjaga bagaimana nak jaga permatang pauh. biasalah pkr mana ada calon lain selain jijah, kalau boleh bertanding 222 kerusi pasti pkr akan menghantar hanya satu calon iaitu jijah.

pudin bekas sua pkr senyap sepi sekarang sejak kena tebas dengan geng belakang kambing. pudin sudah dipinggir dari arus depan pkr. pasma yang dapat upah bekerja keras hanya sehari lepas tu banyak sembang dikedai kopi. blogger barua dap fakaq tak nampak sangat bukan sebab mendung tapi sebab duit makin kurang lancar masuk poket.

Ulasan