PKR dan DAP terlalu sibuk berkempen untuk mad awang

mad awang calon presiden pas paling popular di dalam dap dan pkr mendapat tenaga tambahan dari luar untuk berkempen dalam muktamar pas tahun ni. muktamar pas yang biasa sunyi sepi dan jarang mendapat liputan dari media blog atau media masa tapi tahun ni menjadi hangat dan sangat hangat sampaikan mad awang menjelajah seluruh malaysia. hari ni mad awang akan mengadakan pertemuan dengan penyokongnya diterengganu. selama ini tanpa pkr dan dap muktamar pas yang bertanding tidak akan melakukan road show seperti mad awang. nampaknya siapa yang ikut UMNO mad awang atau presiden pas. mad awang sekarang berkempen siang malam tapi mat sabu tak nampak yang nampak hanya keburukan ulama, mat sabu yang dikatakan rindu kepada ukhwah lama menipu dibalik lalang sehelai.
pasma perak
mad awang akan datang ke terengganu hari ni untuk berkempen tapi peliknya katanya nak mengukuhkan pas tapi sibuk bercerita keburukan pemimpin pas, pas dari dulu tak ada berkempen untuk jawatan tapi sudah dimulakan oleh mad awang. apakah pas sudah melangkah ke depan dengan adanya calon presiden pas yang ditaja oleh dap dan pkr. pkr sudah melantik ahli pkr dan adun bandar menjadi jurucakap mad awang. adun bandar azan semail yang tak pernah ada di dun bandar walauapun sekali sebulan hari ni nampak muka pulak. azan yang banyak mengabaikan pengundi dun bandar tapi boleh pulak hadir untuk berkempen bagi pihak mad awang. pkr dan dap jangan duk sibuk mencampuri urusan pas. azan silalah tinjau kawasan bandar jangan hanya dapat gaji untuk berkempen untuk mad awang. pengundi kawasan bandar cari adun mereka.

pkr terengganu dibawah azan semail bertindak diluar persetujuan. muktamar pas bukan persidangan agung pkr dan dap. dalam pkr tak ada pertandingan sebab dah ditunjul semua dahi, setuju dengan apa kata ketum. kalau ada lagi prk lepas ini apakah presiden pkr akan bertanding lagi. dari kajang terus ke permatang pauh. kalau dah jadi mb apakah jawatan ketua pembangkang pun akan disapu. mesti mad awang bersetuju. mad awang tak payah datanglah nanti hanya ahli pkr dan dap yang tak mengundi dalam pemilihan pas yang hadir. pkr tak payahlah berlindung di bawah nama pas cawangan gong kapas maklumlah pkr sendiri ranting cabang pun tak berapa nak ada. azan pun diimport masuk sebab yesman dengan nuar braham.

Ulasan