permatang pauh pkr boleh demam tak kebah

suasana di permatang pauh tak berapa nak menaikkan rating pkr, mungkin mso boleh datang untuk memeriahkan prk permatang pauh. permatang pauh jauh dari zaman kegemilangan. prk permatang pauh mungkin akan menjadi sejarah yang pahit untuk pkr dan dap dan sekutu kutunya. pkr boleh tumbang menyembah bumi. ubat luput tarikh kembali seolah olah tiada lagi calon yang ada dalam pkr boleh bertanding. pkr tidak perlu memilih calon pil luput tarikh. zaman bermain dengan cucu sepatutnya tidak harus ditinggalkan lagi. pkr sepatutnya memilih calon yang lebih hebat lagi. calon pil kuda boleh diketengah supaya nampak kehebatan pkr walaupun jentera pkr permatang pauh seolah keta gala yang tiada tayar. bunyi saja kuat namun tiada kekuatan.

wajah wajah bodoh pasma
mana perginya mad awang yang hanya datang untuk menampakkan muka dan mengupload diri sejak dicalonkan menjadi calon presiden pas yang berkiblatkan dap dan pkr bukannya alquran dan assunah. mad awang keluar dari tempurungnya untuk menaikkan wajah di blog blog pasma yang bangang. blog blog pasma nampaknya sikit murung sejak dap dan pkr tidak memenuhkan kantung poket. wang habis cepat dipakai. untuk datang berdemo lena di hotel mewah seperti mana timbalan pengerusi pasma perak@ alkusyen bangang. ditaja untuk datang berdemo barulah menampakkan muka walaupun selama ini tak pernah ada. wajib bergambar dengan timbalan presiden pas yang akan disingkirkan.

permatang pauh sudah patut berubah dan sepatutnya pkr lebih mendahului perubahan tapi wajah adun kajang menjadi calon pkr yang merunsingkan pihak lain. umno lebih gembira jika adun kajang dicalonkan. dan nampaknya strategi umno berjaya dan adun kajang bertanding lagi dan mana mana kerusi pkr yang kosong bolehlah ambik lagi adun kajang jika kali ini permatang pauh akan menjadi permatang mempelam. pkr sudah mulai rungsing setelah dap tumbang diteluk intan. teluk intan dap ko dibelasah kerana kebodohan calon dan juga kebangang lim guang end dan kit siang. kata kata bodoh calon teluk intan menyebab ia awal menyembah bumi dan diikuti dengan permatang pauh juga diyakini akan tumbang jika salah percaturan.

Ulasan