mso sudah putus angin nak mengulas kenyataan presiden pas

mso yang mengaku hebat sebab selalu dihubungi oleh pemimpin untuk meminta dia membuat ulasan kenyataan mana mana pemimpin atas dunia ni sudah putus angin nak mengulas menyampuk kenyataan presiden pas. mungkin sebab buku kejatuhan pas dikedah tidak lagi dibeli oleh pkr dan tiada lagi pemimpin nak menaja tulisan sebab tu dia putus angin sebagaimana dia putus angin dengan husam. siang malam mengutuk baju petak petak sebab keputusan projek tidak diberikan kepada kroninya. rupanya penulis politik pun ada kroni dan mencari keuntungan walaupun ditulis saban masa menulis bukan mencari keuntungan. selepas ini mungkin pkr akan memberikan job baru untuk menulis kerajaan perpaduaan idea presiden pas yang mana tidak dipersetujui oleh pkr dan dap. ia hanyalah idea untuk bersatu dengan umno.
pastikan berjaya arahan dikeluarkan kepada mso
mso akan diberikan tugas baru sebab sudah lama dia sekung situ tanpa ada habuan masuk. mungkin ijjah akan lebih geli dengan orang pas selepas ini. ijjah tak geli kot dengan alkusyen pasma yang sudah habis tempoh 3 hari yang diberikan. asmuni hanipa zul almakanan telah bersiap sedia mengambil kes al kusyen. wang deposit sudah dibayar ke account peguam. mso mungkin tengah meronda kat taman melawati untuk melangut di kedai tomyam mecari idea idea bodoh dan bangang. pasti habuan besar menanti mso jika mso menulis tentang keburukan pemimpin ulama pas. dan yang pasti hanya keburukan dicari oleh mso.

penulis upahan seperti mso akan mencari sebanyak mungkin keburukan untuk ditulis dan didedahkan dan pernah dinasihatkan oleh tok guru nik aziz tetapi kembali semula ke tabiat lama. menulis keburukan husam tanpa henti dan sekarang u turn memuji dan memuja selepas husam kembali berlembut dengan mso. inilah yang dicari oleh mso, tunduk dan patuh pada kehendaknya. mungkin bila husam jadi menteri berilah dia projek menulis atau projek perah susu. pasti dia akan gembira menyampuk dan mengulas kenyataan husam

Ulasan