mad awang tak sebut sebab pertama dia bertanding presiden pas

mad awang terus korner baring. nampaknya tujuan asal mad awang bertanding tidak dinyatakan kursus kerana risau tak dapat undi. sebab pertama mad awang bertanding presiden pas adalah untuk menjadikan pas barua dap dan pkr. pertamakali perjumpaan pasma dan mad awang adalah untuk menjadikan pas sebagai budak suruhan kepada dap dan pkr, mad awang sudah lupa atau buat buat lupa. pasma sudah berjanji kepada mad awang jika mad awang menang ia akan dilantik menjadi senator dan menjawat jawatan menteri jika pr menang di putrajaya. sebelum mengambil alih putrajaya pas dibawah kepimpinan ulama perlu dinyahkan dari pas dan membentuk pasbaru sebagaimana saranan mujahid. ulama perlu disingkirkan dari pas demi menjamin pas akan bersetuju semua perkara dengan dap dan pkr hatta tidak akan melaksanakan hukum islam dan juga mungkin tak akan memberikan ruang kepada mana mana islam yang bercanggah dengan kafir.
pasma bn sama je
tiada jaminan jika mad awang menang pkr dan dap akan memberikan laluan pada hukum islam berjaya di putrajaya. yang pasti dap dan pkr akan lebih besar kepala dari yang ada sekarang. jika sekarang pun mereka menentang hukum islam bersama sama pasma apakah mad awang yang hanya tahu yesman boleh buat dap dan pkr setuju. dibantu oleh mat sabu dan kolid samad yang sentiasa setuju dengan apa saja kata kata dap. dap belum sebut kolid samad dah setuju punya. oktober fest belum apa apa kolid samad dah bersetuju. mana mungkin dap dan pkr akan beri laluan untuk laksanakan hukum islam. yang pasti pas dibawah mad awang menjadi lebih tak kurang barua dan balaci sajalah kepada dap dan pkr.

bagaimana nak bawak pas jadi party yang kuat, sekarang pun hanya bersetuju dengan kenyataan dap dan pkr siang malam duk menghina memperlekehkan islam. dikota bharu sanggup bawak lim kit malang berceramah duk perlekehkan islam. bandingkan negara islam lain yang tak jalankan hukum islam. apakah lim kit malang lupa yang negara islam tu ada pembangkang yang nak laksanakan hukum islam, apakah lim kit malang terlupa atau nyanyuk sebab ramai sangat pengampu islam yang setuju kata kata lim kit malang termasuk mat sabu dan penganjur pas kota bharu dibawah kepimpinan pasma bengong.

Ulasan