mad awang dan mat sabu sudah terasa bahang pemilihan

mat sabu akan hilang segalanya jika dia kalah dalam pemilihan  dalam muktamar jun ini, mat sabu pasti akan kehilang jawatan timbalan presiden pas dan juga sebagai KULI guang end. jika mat sabu meneruskan agenda untuk menjatuhkan ulama dari dalam pas, satu kawasan pas malaysia tidak mencalonkan walaupun satu undi percalonan mat sabu untuk menjadi presiden pas. walaupun sebelum percalonan pemilihan mat sabu di berikan harapan besar untuk bertanding jawatan presiden pas. setelah diberikan impian palsu oleh pasma dap dan pkr dan juga barua dan balaci pkr dalam pas. kawasan pasma sendiri tidak mencalonkan mat sabu sebagai presiden walaupun presiden pasma sendiri tertendang keluar. mat sabu akhirnya malu sendiri tidak dicalonkan hatta kawasan dan juga dari negeri mat sabu sebagai pesuruhjaya. nampaknya mat sabu dipinggirkan oleh puak pasma sendiri yang terang khianat dan jahat.
barua dan balaci pkr
mad awang yang cuba membuat coming back kononnya sangat hebat dan berkuasa diakar umbi. hanya mendapat 5 percalonan sebagai presiden pas. mad awang dijanjikan separuh kawasan pas akan mencalonkan mad awang sebagai calon presiden pas masa depan. pasma sudah berjanji dengan mad awang dalam satu perjumpaan dan mereka berjanji akan menggunakan segala kemudahan pinjaman mudah cair dari dap dan pkr untuk bertanding dalam muktamar jun ini. satu je perlu dilakukan oleh mad awang hadir perhimpunan satu mei, hadir untuk dimuatkan dalam blog dan juga jika menang ia hendaklah berjanji tidak akan melaksanakan hudud dimalaysia. hendaklah bersetuju dengan dap dan pkr dan mengulangi kenyataan bodoh dan bangangnya iaitu pakatan rakyat adalah anugerah ilahi. dap dan pkr boleh bersenang lenang dan menjadi kan pas sebagai balaci dan barua mereka. masa berkempen akan gunakan orang pas lepas tu disepak seperti biasa bagaimana umno.

Ulasan

  1. Minta laluan... Saja nak tanya adakah laman FZT dengan GANR adalah orang yang sama kerana banyak terbaca tuduhan dari group yang cukup anti dengan tulisan FZT dan GANR. Mungkin kerana serangan yang dilakukan terhadap musuh dalam selimut hampir sama hinggakan ada yang mengatakan laman FZT dan GANR milik blogger yang sama. Bagi saya... teruskan perjuangan agar PAS terpelihara dari para perosak.

    BalasPadam
  2. salam musafir, aku tak kenal ganr tu... satu blog pun tak terjaga hahhaha nak buat dua blog..

    BalasPadam

Catat Ulasan