kenyataan bodoh bangang mat sabu dengan kolid samad

dengan sokongan mat sabu dan kolid samad dap akan terus memperlekehkan agama islam, bagus sangat lah kalau mat sabu dikekalkan sebagai timbalan presiden pas, pas pasti akan menjadi party yang akan setuju 1000% apa saja ucapan pemimpin dap, gitulah pemimpin no 2 pas yang banyak terhutang budi termakan ghanimah kerajaan penang. segala ucapan lim guang ke  lim kit semua pasti akan dipersetujui oleh timbalan presiden pas. dengan berbekalkan percalonan 12 undi mat sabu yakin akan mengekalkan kedudukannya sebagai timbalan presiden setelah dimalukan oleh puak puak pasma bodoh dan bangang. pemimpin pas sudah berjanji dengan mat sabu akan mencalonkan mat sabu menentang presiden tapi membuka cerita lain dibelakang mat sabu. pasma dengan bantuan dap dan pkr mencari menggali seorang yang bodoh dan bangang yang boleh ikut apa kata mereka maka keluarlah mad awang dari tempat persembunyiannya.

mat sabu boleh mengekalkan jawatannya sebagai timbalan presiden pas jika dap mengeluarkan dana yang cukup besar dan mampu membeli keseluruhan perwakilan pas. itu pun jika perwakilan pas boleh dibeli dan memakan sumbangan mat sabu. nampaknya mat sabu hanya bergantung nasib kepada 2 3 kerat manusia bengong yang siang malam meperdayakannya. bersumberkan blog bodoh dari perak yang sekarang bekerja tanpa henti untuk berkempen dalam muktamar. mat sabu makin kelabu dan bercelaru diakhir akhir nyawa di jawatan timbalan presiden pas. jika ia kalah mat sabu akan menjadi pemeriksa kira kira pasma. atau boleh berkira kira menjadi ahli dap atau pkr.

kolid samad adik kepada ahli seumur hidup umno yang mana telah ditolak dari kawasan shah alam kerana sangat mesra dengan orang kafir, jika kafir kata a pasti kolid samad akan membenarkannya. dengan bersumberkan blue tooth di telinga tak kira siang dan malam. kolid samad akan memastikan orang kafir lebih mulia dari agama dia sendiri. ia akan membenarkan segala percakapan kafir tanpa hiraukan perasaaan orang islam, kerana nak sangat kedudukan dia terjamin ia akan memastikan semua percakapan kafir adalah benar. bagaimana oktober fest kolid samad akan mempertahankan segala tindakan kafir. itulah mat bluee tooth

Ulasan

  1. nampak yg pengulas ini yang Bangang tahap Gaban...patut lee...penyokong ubn..tahap pemikiran sampah jer,,fitnah n adudomba ...biasa jaa..taubat la weii sblom mati.

    BalasPadam

Catat Ulasan