dap bagi penenerangan hudud untuk ahli pas bukan pasma

lim kit siang menggunakan sepenuhnya pentas yang dibekalkan oleh geng pasma bengong untuk menerangkan hudud. mat sabu dengan bangga bersetuju dengan ceramah lim kit siang, selepas ini mungkin lim kit siang bersama cik det pula bersatu membentuk gabungan baru untuk menentang hudud. lim kit siang dan cik det penentang ulung hudud. dan tak mustahil kerajaan perpaduaan idea lim kit siang akan terhasil dan akan mendapat sokongan dari pasma umno pkr dap mca dan mic meninggalkan pas yang berseorangan untuk meneggakan hukum islam dimalaysia. lim kit siang akan boleh menjadi menteri sekiranya kerajaan perpaduaan lim kit siang diterima oleh tok jid atau cik det. pasma boleh mengitai peluang menambah harta, dari jawatan ketua kampung di perak menjadi setiausaha parlimen atau lebih afdal menjadi balaci dan barua.
memory
lim kit siang lebih faham hudud dari penganut islam sebagaimana wan rahim, mat sabu lebih kurang islam dari lim kit siang. kolid samad boleh menjadikan lim kit siang sebagai maulana untuk kolid samad berguru. kolid samad lebih prihatin dengan kata kata lim kit siang sampai tidak bersalah orang kafir berkata tentang hudud. celaka tulangbesi berpendapat kata kata lim kit siang sama dengan haji hadi. memang betul bangang puak puak pasma. inilah islam yang sangat dikehendaki oleh penyebarnya seperti mujahid, saari sungkit, mana satu lagi barua yang diam membisu selepas digantung. cuma saari sungkit je sekarang berceramah hebat dengan dap dan pkr. hanipa mydin akan menambah perisa jika perlu waktu ini berdiam diri selepas ia semakin tidak dikehendaki lagi dalam jemaah kerana kebodohannya.

jika lim kit siang boleh mengutuk hudud tanpa ada perasaan marah maka ia akan sama dengan sifat penganut agama kafir, islam dihina tapi tiada apa apa perasaan bagi penganut islam,kalau buddha dihina akan cepatlah kolid samad bangkit menentang, azmin akan mengarahkan pemasangan cross besar tanpa perlu puak kristian mengadu kepadanya. betapa prihatinnya mereka bila agama kafir di tentang. jika islam dihina mereka akan berdiam diri, kolid samad akan memakai blueetooth kedua dua belah telinga untuk memastikan dia tak mendengar, mat sabu akan bercakap bahasa penang dengan lim guan end. pasma akan masuk dalam lubang bewak jika islam dihina.

Ulasan