tak ada calon lain ke pkr ni

nampaknya pkr akan mempertaruhkan presiden pkr yang gagal menjadi mb selangor, ini bermakna jika jijah menang ia akan dilantik menjadi ketua pembangkang menggantikan nuar brahim yang sedang diam dalam sungai buluh. pkr akan recycle calon demi memastikan party anak beranak akan mencengkam pakatan rakyat, yang pasti kolid samad, hanipa mydin, mat sabu, dan dua barua pkr diselangor akan setuju 100% dengan calon pilihan pkr. yang pasti dap akan turun habis habisan untuk memastikan permatang pauh terus dipegang oleh keluarga pkr. jika diletakkan anak nuar braham ramai yang akan menentang untuk memegang jawatan ketua pembangkang. dan jika presiden pkr bertanding pasti pakatan rakyat bahalol akan bersetuju.

apakah permatang pauh akan dikekalkan oleh pkr atau akan bertukar tangan. pengundi permatang pauh sudah lama jadi gila dengan permainan nuar braham. dulu jijah pernah letak jawatan untuk memberi laluan kepada laki dia masuk parlimen, lepas ni mungkin jijah akan letak jawatan lagi bila nuar braham nak masuk bertanding. permatang pauh akan berpilihanraya tak sampai 5 tahun lagi. akan bertukar ahli parlimen demi memenuhi nafsu bodoh keluarga pkr. dap pasti setuju jijah untuk bertanding. dap sudah berkira kira nak pegang kepala dan ekor pkr. presiden pkr mudah dijinakkn demi memastikan sokongan dap
kali ini bukan muka nuar lagi muka siapa gamaknya
.
dap sudah naik lemak dengan kenyataan demi kenyataan bangang, dari pemimpin pusat kepada pemimpin bawahan. pkr sudah dicucuk hidung, mudah diperkotak katik oleh dap, belum menang diputrajaya dap dah berjaya dilembukan. dap akan turun dengan bala tentera untuk memastikan presiden pkr menang atau presiden pkr akan tumbang menyembah bumi. blogger barua diperak kan ada pasti blogger perak pencen akan turun. balaci dap fakaq akan berkampung di permatang pauh dengan wan ji.

Ulasan