siasat mat sabu dulu baru saksi datang

tanpa ada kes kepada mat sabu kenapa nak panggil tuk usin ceroi datang, nanti jadi sampah bawah karpet lagi. mat sabu perlu dipanggil untuk menafikan atau mengiakan bahawa audio itu suaranya atau telah diedit oleh pakar audio. kalau setakat cipan edit baik tak payah. edit hukum kafir mungkin boleh. pas perlu memanggil mat sabu dan aduan telah dibuat namun sampai masa ini pas masih berdiam diri. geng geng pasma sedang berusaha keras untuk memastikan isu mat sabu ini didiamkan dengan segera, namun penyokong akar umbi pas mahu dibicarakan dengan seberapa segera.
ulama tak maksum mat sabu je akan jadi daun kesum
.
mat sabu tak berani nak nafi sebab ia original 
mat sabu sepatutnya tidak mendiamkan diri, mat sabu tidak dapat pertahankan diri sendiri atau memang ia adalah satu usaha mat sabu untuk menggulingkan ulama untuk memimpin pas dan rakyat malaysia. mat sabu berdiam diri terlalu lama sampaikan ceramah pun tak ada, sanggup ke luar negara membuat demo demi nuar braham. dap memutuskan untuk tidak bekerjasama dengan presiden mat sabu terus bisu sebisu setan bisu,, apakah kenyang sangat gaji diperbandanan air penang diberi oleh guang end. mungkin wang banyak lebih baik dari terus berjuang dengan islam dan pas.

berundur lah mat sabu demi kebaikan ummah, atau lebih baik mat sabu join pasma, jangan bersifat lembu kenyang dan berkata tak pandai bergaduh sesama sendiri. kata kata mat sabu sudah tak ada nilai lagi selepas didapati menjalankan kerja menjatuhkan ulama dalam pas demi menaikkan diri sendiri. apakah janji nuar braahim pkr dan guang end dap, mat sabu sanggup meninggalkan islam dan bersama sama geng geng penolak hukum islam. pasma mungkin menghamparkan karpet merah menanti kedatangan mat sabu dan geng mereka bersama blogger barua dap dan balaci pkr.

Ulasan

  1. Mat sabu dah jadi mat sapu............la ni dia nak sapu tghh pas tu dia sapu habis apa yg dap nak bagi.........lebih baik kita sapu dia dulu..........jgn bagi cacing naik ke mata

    BalasPadam
  2. Mat sabu dah jadi mat sapu............la ni dia nak sapu tghh pas tu dia sapu habis apa yg dap nak bagi.........lebih baik kita sapu dia dulu..........jgn bagi cacing naik ke mata

    BalasPadam
  3. Fzt best..keep it up, from ahli PAS Serdang,Bandar Bharu..Kedah D.A

    BalasPadam
  4. Fzt best..keep it up, from ahli PAS Serdang,Bandar Bharu..Kedah D.A

    BalasPadam

Catat Ulasan