pkr boleh menang tanpa bantuan pas permatang pauh

pas permatang pauh kena bertegas dalam hal ini, pkr perlu disilamban, pi mampuslah sama pkr di permatang pauh, tanpa prmatang pauh dalam parlimen pun, pembangkang tetap kekal sebagaimana biasa tak ada hebatnya kalau parlimen permatang pauh dikekalkan. jika boleh kerusi permatang pauh pkr tidak lagi bertanding. kubu kuat pkr dalam dunia akan roboh jika pas permatang pauh tidak berikan sokongan. biarlah mampus pkr bersama di permatang pauh, apakah pkr boleh hidup tanpa pas dan dap begitu hebat tanpa pas. biarlah pkr berceramah dan berkempen, pkr ada fizi setiausha agung dan juga pakar strategies, puding nasution juga seorang pakar berceramah dan berkempen,
hampir 30 ribu penyokong pkr sedang mendengar ceramah mb selangor
langkah kajang ke lipat kajang
pasma akan menghantar mujahid rawa menuju pasma baru, mat sabu dah gerenti 24 jam tanpa henti berkempen demi memastikan prk permatang pauh dimenangi oleh geng kroni nuar. nizar dah kalah di kampar dan perlu turun berkempen di permatang pauh demi menjaga hati dap dan pkr, tanpa dap nizar tak boleh jadi mb lagi, nizar dah boleh mohon masuk dap atau pkr atau menjadi ahli no 7 dalam pasma. husam duk tarik tali meminta sokongan namun sokongan makin rebah sebab husam sendiri diseligi oleh puak puak mat sabu yang mendapat sokongan dap peringkat dunia. guang end bersama mat sabu untuk dilantik menjadi presiden pas, percaturan sedang dilakukan oleh geng guang end. jika mat sabu menang jawatan presiden pas, maka dap boleh bersenang lenang tanpa perlu bersusah payah hanya perlu tunjuk jari mat sabu akan akur.

dap akan menghantar blogger bengong fakaq dan ulamkamak one g untuk menyertaai puak puak liberal pas menentang umno. lim kit siang boleh goyang kaki sambil arah fakaq buat kerja. ahli pas dan penyokong pas permatang pauh duk diam diam di rumah, jangan beri kerjasama atau apa apa pertolongan kepada pkr dan dap, pi mampuslah sama pkr dan dap. biar teluk intan kembali bergema, dap kalah diteluk intan dan pkr kalah dipermatang pauh, jom turun kempen di rompin, pas permatang pauh tinggalkan permatang pauh dan bekerja di rompin. party orang kaya sudah ada di permatang pauh mb selangor turun bagi segalanya kepada jentera pkr. tak akan tak boleh naikkan majoriti. tolak pkr di permatang pauh baru pemimpin pkr ada otak dan dap ada akal sikit.

Ulasan