pembersihan liberal islam dalam pas

etnik liberal islam perlu dibersihkan dalam islam, kolid samad yang sentiasa bengong yang suka sangat membuat kenyataan bangang perlu dibersihkan dari pas pusat. dasar bodoh kolid samad perlu di lempar jauh jauh agar kolid samad menjadi kain butuk pengelap kaki busuk. kolid samad tunggu jun dan ia perlu dinyahkan dari ahli jawatankuasa pas pusat bagaimana pas shah alam sudah menolak kepimpinan kolid samad. didepan kolid samad ada 2 jalan menyertai dap atau menyertai pasar malam. jika masuk dap kolid samad boleh membentangkan idea idea bodohnya yang menyokong kafir lebih dari orang islam.

mat sabu septutnya berundur sepenuhnya meneruskan ceramah bersama dap dan pkr lagi baik dari terus melangut menganga dikerusi timbalan presiden pas. tiada satu kerja mat sabu selain membuat kenyataan terlebih dap dari dap dan terlebih pkr dari pkr. walaupun mat sabu berusaha sedaya upaya untuk mengulingkan presiden pas namun perwakilan kawasan pas yang sedang berlangsung sekarang masih lagi tidak mencalonkan mat sabu menjadi presiden pas. mat sabu jadi penyapu buruk dap pkr adalah yang paling layak untuknya. mat sabu paling berjaya adalah menjadi pengerusi air dipenang dibawah pimpinan lim guang end kafir yang berjaya menyesatkan mat sabu. mat sabu sudah sesat dalam dap dan berjaya didapkan oleh guang end.

asmuni awi seorang peguam yang bangang dan bodoh masih lagi dilantik untuk menjadi pengerusi jawatan kuasa pemilihan walaupun sudah didapati menipu dalam muktamar dulu, asmuni sudah menyiapkan undi lain untuk mad awang jika mad awang bertanding dan untuk husam musa sudah disiapkan olehnya. asmuni telah menjadikan pas sebagai party yang huru hara dengan tindakan asmuni yang bodoh. bagaimana pas pusat memilih seorang peguam yang bodoh ini. apakah tiada orang lain yang layak untuk menjadi pengerusi jawatankuasa pemilihan. sudah terbukti asmuni bongok dan bangang. nama nama calon ditiadakan kerana tidak kena dengan selera liberalnya.

Ulasan