pandangan peribadi lim kit siang

sibuk sungguh mamat nyanyuk ni bersuara tentang pas, maklumlah dapat bantuan dari blogger barua dap dan juga pemimpin berbulu musang dalam pas.lim kit siang bercakap tentang pas dalam pertemuaan dengan pemimpin dap, apakah jenis bodoh dan bangang pemimpin seperti ini. bertemu dengan rakan sendiri hendaklah memperkatakan kelemahan party dan apa yang perlu dilakukan untuk menguatkan party yang sudah kuat seperti mana party dap yang tak akan kalah satu kerusi pun dalam pru ke 14. mungkin akan menambah menjadi 170 kerusi dalam parlimen dan 388 kerusi dun. apakah pas terlalu lemah sampaikan undi cina tak ada satu pun untuk pas.

kasihan kepada dap yang kafir menentang hukum islam demi kepentingan perniagaan kaum cina. tapi dap dapat bantuan dari blogger yang mengaku islam tapi menjadi anjing kepada kafir, siang malam duk kutuk hukum hudud atas alasan banyak kelemahan. dah tahu lemah sangat pergilah baiki tapi tak tahu nak baiki kat mana hanya bercakap seperti burung tiung. bagaimana one g ustaz yang barua dan balaci kepada dap sanggup menyanggah kerajaan kelantan untuk melaksanakan hukum islam. ilmu ada lah suit kuku lembu pun bising. tapi penyempah wan ji mesti menyanjung ketinggian ilmu wan ji yang hanya ke timur tengah untuk mengorat mak janda arab.
kenyataan ajak bn bergabung
dap akan menguasai malaysia dengan idea malaysia malaysian, tiada satu kawasan parlimen dan dun party cina ini akan kalah. wah hebatnya tilikan pemimpin nyanyuk ini. tak apa wan ji mesti sokong dap. pas akan hilang kelantan tapi dap tak dak langsung kat sana. nampaknya rakyat malaysia hanya mempunyai satu pilihan iaitu memilih dap bukannya umno. lawak betul mat nyanyuk ni mengeluarkan idea, akhirnya ajak umno bergabung membentuk kerajaan perpaduaan. isu ini blogger barua kafir terus senyap sapu bawah tikar buruk. pasma perak sunyi sepi.

Ulasan