mad awang ulama pas pertama menolak hudud

geng penolak hukum islam sama seperti UMNO .. mad awang ada jawapannya
mad awang calon presiden pas pertama akan menolak perlaksanaan hukum hudud. jika mad awang menang bermakna pas kelantan akan menjadi negeri pertama terpaksa mengistiharkan hukum hudud tidak akan dilaksanakan di negeri itu. seluruh malaysia akan mengguna pakai hukum kafir yang menjadi hukum penentu hukum dinegara orang islam. mad awang penulis dan saksi PERJANJIAN PANGKOR ANTARA pas dan dap dan pkr. dap telah mengatakan kepada mad awang bahawa nizar boleh menjadi mb dengan syarat hukum hudud tidak akan dilaksanakan dan pas perak dibawah nizar menjadi balaci.

ucapan mad awang dalam muktamar bahawa mengatakan bahawa ada yang pemimpin pas nak menubuhkan kerajaan diperak dengan umno adalah untuk mengaburi mata rakyat perak. mad awang dan nizar sudah diikat dengan perjanjian pangkor. demi mengelakkan bahawa mad awang menolak hudud mad awang dengan sengaja melontarkan dalam muktamar demi melindungi perjanjian pangkor dengan dap kafir. sampai sekarang mad awang dan nizar tak berani menjawab soalan wartawan tentang perjanjian pangkor. pas perak tidak akan berjuang untuk hukum hudud lagi dan berjanji akan memastikan hukum hudud tidak akan dilaksanakan di perak selagi mad awang dan nizar bernyawa. akhirnya nizar dihumban di kampar sebab menolak perjuangan party islam semalaysia. nizar sepatutnya berjuang bersama mad awang dalam dap dan pkr

bila ada prk teluk intan calon dap dengan terang menolak hudud mad awang sembunyi bawah pangkir di dusun durian. mad awang mendiamkan diri bila ditanya oleh pengikut pas. mad awang tak berani nak mengeluarkan kenyataan bahawa dia menolak hukum islam didepan penyokong pas kerana waktu ini tak sesuai dilaksanakan lagi dengan hukum islam. hukum kafir lebih sesuai dizaman ini. hukum kafir lebih mesra manusia dari hukum islam. potong tangan lebih zalim dari memenjarakan pesalah dan beri makan kedarah dalam penjata tanpa buat kerja. makan tanggung dijaga dan dikawal rapi oleh warden penjara yang makan gaji dengan kerajaan malaysia.

Ulasan

  1. KENAPA BARU HARI NI SEMUA ORANG BERCAKAP PASAL PARASIT DLM PAS. DULU MASA DATO HASSAN CAKAP, SEMUA ORG KONDEM BELIAU, SEMUA ORANG PAS MAKI BELIAU SAMPAI DIA KENA SINGKIR.
    NAMPAK SANGAT MINDA AHLI PAS CUKUP RENDAH, DAH JADI TAIK BARU NAK SEDAR..........

    BalasPadam

Catat Ulasan