calon presiden pasma merapu meraban

nampaknya husam muse sudah mencukupkan  quota untuk bertanding menjadi presiden pas, 4 kawasan pas sudah mencalonkan husam sebagai presiden pas, walaupun dimelaka semalam geng geng liberal islam dan sosialis telah dijatuhkan. adly pesuruhjaya melaka diturunkan kerana hebat sangat menyanjung party lawan dari party sendiri. usaha usaha pasma nak meletakkan calon bertanding diperingkat pusat gagal. pasma makin disunyikan oleh penyokong pas, pasma sudah boleh berkira nak buat party baru. kebodohan dan kebangangan pasma sudah boleh jadi anjing barua dan balaci pkr dan dap. pasma penang dibawa mat sabu sudah boleh bekira untuk bertanding disemua kawasan umno bertanding. dap boleh bekalkan wang untuk calon pasma untuk bertanding. permatang pauh akan menjadi kayu ukur kepada pasma untuk memastikan pkr menang besar.

husam muse berkata tiada yang layak untuk menjadi pm jika pakatan rakyat menang dalam pru ke14 sebab nuar braham terpenjara. adalah bodoh sebagai naib presiden pas berkata presiden party yang dia jadi ahli tak layak jadi pm malaysia, kalau dia jadi presiden pas pun apakah dia akan berkata dia tak layak menjadi pm malaysia. atau hanya presiden sekarang saja tak layak. betapa bodoh dan bangangnya calon presiden pasma. mungkin alkusyen barua dap diperak ada jawapannya.  kawasan perak apakah tidak berani mencalonkan husam atau mencalonkan mad awang@perjanjian pangkor. terlalu ramai sangat nak dicalonkan sebagai presiden pas oleh pasar malam.
HUSAM KENA BERTANDING DEMI PASMA
husam buatlah keputusan nak bertanding, jangan malu malu nak bersuara, suara pasma sudah lama bersuara, liberal islam sudah memberikan sokongan, lagipun husam dapat sokongan johor perak selangor apa tak cukup lagi husam nak. duk malu malu lagi nak jadi barua dap dan pkr, mat sabu pasti bersetuju dengan husam jika nak bertanding. pasma sudah berkira nak bersihkan ulama dalam pas, husam boleh jadi barua dap dan pkr dalam membuat keputusan, ikut saja apa saja kata dap dan pkr. bukan susah sangat. jadi macam mat sabu terus kenyang diperbadanan air penang. raikan demokrasi, husam kena bertanding, SINGKIRKAN SEMUA PARASIT, BARUA DAN BALACI DALAM PAS

Ulasan

Catat Ulasan