strategi pasma di dun cempaka

semalam kota bharu mencadangkan nama tuan ibrahim tuan man sebagai calon presden pas yang baru, penulis upahan mso menulis dengan cepat mengulas keadaan yang berlaku. mso semakin senang dengan menerima upahan yang banyak dari pkr dap dan pasma. tibai je mana mana wang yang diberikan asalkan poket terus mengelembung. pas kota bharu dengan wan rahim mencalonkan tuan ibrahim dan sudah ditolak oleh tuan ibrahim. kasihan wan rahim. strateginya gagal membecah belahkan ulama. kasihan mat sabu tidak dicalonkan walaupun jawatan pemeriksa kira kira.

berhati hati pas didun cempaka, pasma akan berkempen untuk pihak bebas demi memastikan pas kalah di dun cempaka. umno tak nak bertanding tapi pasma dibawah arahan dap dan pkr akan bersatu menyumbang kepada pasma untuk mememastikan pas berkubur di dun cempaka. didun tok guru nik aziz wakili. jika pas kalah di dun cempaka bermakna suara PASarmalam akan lebih kuat berbanding sekarang. mat sabu akan memastikan ada kawasan akan mencalonkan namanya sebagai presiden pas yang baru atau presiden pasarmalam yang baru. semenjak dari penamaan calon pasma sudah bergerak berkempen kepada calon bebas. disiang berkempen untuk bebas dimalam hari bersama ahli pas untuk mendengar ceramah dan mengedarkan risalah calon bebas yang bertanding.

wan rahim kalah round pertama
pasma mula memburukkan ulama pas dimana mana mereka berceramah. pasma akan duduk semeja dengan pkr dan dap dalam usaha mengalahkan pas didun cempaka. mat sabu sudah mengeluarkan arahan supaya memastikan pas akan kalah didun cempaka. mat sabu sudah berjumpa dengan pasma kelantan dan pasma kedah turun bersama presidennya yang duk gila jawatan mb kedah. pasar malam menghimpunkan orang gila jawatan. mat sabu gila jawatan presiden supaya dapat jawatan menteri, tulangbesi gila jawatan ceo, presiden pasma gila jawatan mb kedah. cikgu pencen diperak gila nak jadi ketua kampung, sb kemaman nun gila nak jadi ketua pemuda. rupanya pasma ditubuhkan untuk orang gila kepada jawatan.

Ulasan

  1. Lu kena jaga-jaga sikit bro, nanti kena sumpah tujuh keturunan kerana tok wali mereka tengah bertapa di Sungai Buloh untuk mantapkan ilmu mantik dan kuasa. Gua dah kena kaw-kaw pasai keng besi, bekas ketua kampung dah tak main pangkat ceo atau ketua kampung. paling rendah jawatan atas usaha murni mereka yang tok wali janjikan ialah jawatan timbalan menteri. Sebab itu ler salakkan mereka semakin nyaring walau pun DAP dok hina Islam bab tangkapan tak solat Jumaat dan etika berpakaian di Terengganu jangan sesekali dibantah dan pastikan bila bab Hadipobia mesti dibesar-besarkan walau pun ia hanya sebesar zarah. Pastikan bila DAP/PKR kata duduk mesti duduk sambil menjelerkan lidah dan pastikan bila Hadipobia kata putih lu kena tulis hitam. Blog gua sekarang nih makin dok laku pasai 7-8 orang jer pembaca, itu pun kena rujuk TMI yang dah mengambil alih kerja U.Meloya. Gua harap pembaca lu lebih ramai dari gua,

    BalasPadam
  2. KESIMPULANNYA PASMA NI PARTI GILA BABI

    BalasPadam

Catat Ulasan