nizar khalid samad, mat sabu, hanipa mydin, saari sungib masuk dap lah lagi baik

nizar mewakili diri sendiri menolak hudud, mat sabu juga mahukan tolenrasi peringkat tertinggi iaitu mengenepikan hudud demi menjaga perasaan dap dan pkr. kenyataan saari sungib juga melambangkan bahawa tolak hudud bermakna pakatan rakyat akan berkembang pesat dan menerima sokongan ramai. hujah lembu yang dibawak oleh hanipa mydin mall jugak begitu. kenyataan demi kenyataan bodoh pemimpin pas yang liberal lebih berharap pertolongan dap yang bangang dan pkr yang bengong. selama ini pas hidup sendiri menentang umno tanpa dap dan pkr. berpuluh tahun pas hidup dengan sendiri dan tidak perlu sokongan talian hayat dari dap dan pkr.
kenyataan nizar yang bodoh dan lembu
kolid samad dah boleh berkira kira untuk berpindah party atau menyertai pasma yang menolak hudud. pemikiran yang sudah selari dengan dap dan pkr. pkr menolak hudud tapi masih bergantung harap dimahkamah syariah kes nuar brahim. betapa bodoh dan bengongnya party pkr. party serpihan umno yang merasakan diri mereka hebat. permainan nuar brahim sudah tamat sudah expired. strategi nuar brahim memusnahkan pas sudah terhenti.

kolid senyum lebar
hudud membuka gambaran sebenar pemimpin pkr dalam pas, pemimpin pas berfahaman dap mula membuat kenyataan peribadi tapi cuba menggambarkan seolah olah ianya adalah aliran pas. pas berjuang mewujudkan negara islam dan memastikan hukuman islam dilaksanakan di bumi malaysia. apakah tidak pelik bila pemimpin pas sendiri tidak mahukan hukuman islam dijalankan dimalaysia. nizar bekas mb perak yang paling singkat dalam sejarah rupanya menolak hudud lebih hebat dari dap. mewakili pas perak walaupun dia sendiri bukan berjawatan pesuruhjaya. patutlah allah menjatuhkan dia lebih awal rupanya perancangan dia lebih jahat. jika dikekalkan dia disitu banyak lagi kemusnahan islam akan dibuat.

kena gulingkan presiden pas agar dap dan pkr boleh bersenang lenang
sampai campur urusan agama islam pun
mat sabu diam berjuta bahasa
apakah ni nama penganut islam

Ulasan