mana kenyataan mat sabu sokong presiden PAS atau sokong dap dan pkr

mat sabu timbalan presiden pas yang menang atas undi simpati, bermotto akan mempertahankan presiden dengan apa saja hatta nyawa. itulah slogan mat sabu sebelum menang jawatan timbalan presiden pas. akhirnya mat sabu mengamalkan slogan lain. biar presiden sorang diri sebab aku dibayar gaji oleh dap. oleh kerana aku dibayar gaji oleh maloan dap bermakna aku kena sokong dap walaupun menolak semua benda benar atas dunia ini. demi dap dan pkr mat sabu sanggup membodohkan diri dan membangangkan diri sendiri. mat sabu makin dap dan pkr dari menjadi ahli pas. soalan bodoh yang dikemukakan oleh blogger bengong kepada mat sabu kenapa mat sabu tak masuk dap dan pkr tinggalkan PAS, jawapan mat sabu sebab sudah lama dalam pas, rupanya sebab lama kalau baru masuk pas sudah lama mat sabu tinggalkan perjuangan pas yang tidak menjanjikan kekayaan dan mendapat laba.

wala dan thiqah mat sabu
kenyataan mat sabu hanya melepaskan batu ditangga. apaka mat sabu di wala dan thiqah kepada dap dari kepada pas,KERJASAMA PAKATAN RAKYAT MAKIN MERUNCING. PUTUS HUBUNGAN DENGAN ABDUL HADI BERI IMPAK BURUK KEPADA PAS - MOHD SABU.



kebodohan mat sabu, sepatutnya mat sabu lebih hebat dan tegas sebagaimana diri dia dulu bukan menjadi ayam golek dap. impak buruk kepada pas sebab kenyataan dap, mat sabu sepatutnya memberi amaran kepada majikannya, mat sabu patut letak jawatan dari penang air bukan terus menjadi lembu kenyang dalam kandang. tolenrasi dalam islam ada hadnya, kalau mat sabu nak sangat tolenrasi masuk pkr dan dap, party dap dan pkr sudah siap sedia menerima mat sabu, atau untuk 2 minit saja menerima lepas tu jadi sampah dalam longkang.

Ulasan