kenapa PASMA Tak calonkan orang pasma jadi presiden pas????


keh keh keh, pasma kota bharu tak berani calonkan ahmad pasma awang untuk jawatan presiden pas sebaliknya mencalonkan tuan ibrahim tuan man. perang saraf bengong pasma rupanya tak kesudahan ingatkan wan rahim hebat rupanya tak berani mencalonkan mat sabu. aku ingat nama mat sabu sebagai calon presiden pas yang baru 2015- 2017 tapi harapan aku hancur lebur melihatkan wan rahim sekadar mencalonkan tuan ibrahim. apakah permainan bodoh dan bangang pas kota bharu. shah alam pun akan mencalonkan siapa pula kerana tiada keberanian untuk berbuat demikian kerana sokongan akar umbi dah memberontak.


apa kata pasma
hiasan
pasma perak mungkin lebih berani mencalonkan mad pasma awang yang dilihat keseorangan sekarang dan mendapat sokongan dap dan pkr. perjumpaan demi perjumpaan diatur dengan dap dan pkr demi mendapatkan sokongan bantuan kewangan. perjanjian pangkor antara pas dan dap dulu adalah kerja kerja mad awang yang bersengkokol sama dengan pkr dan dap dalam usaha menjahanamkan pas. mad pasma awang berjaya membuat perjanjian pangkor dengan dap dan pkr. akhirnya kerajaan pakatan rakyat tumbang kerana kebodohan mad pasma awang. strategi perak tidak kesampaian kemana mana pun setakat blogger yang duk bising siang malam menyalak ulama.

Ulasan

  1. Plasma ada calon yang berwibawa ker bro.... gua rasa taukeh jeruk pengidap kencing manis dan hadipobia yang siang malam dok ratib UG UG UG barua DAP dan agen Anwaris pengedar fitnah maha celaka adalah calon Plasma untuk jawatan Naib Presiden. Jika menang jawatan ketua kampung dah tak main ler. Itu pun jika masih dalam PAS tapi kalu isi borang DAP, jawatan MB Perak dah dalam gengaman kerana itu ler antara blogger barua yang paling kuat menyalak untuk DAP.... Hebat cikgu pencen nih sekarang sebab antara pimpinan tertinggi Plasma.

    BalasPadam
  2. PASMA SEMAKIN BANGANG....MAT SABUN KECEWA TAK DICALON HUHUHU

    BalasPadam

Catat Ulasan