cikgu pencen pencen dari jadi yang dipertua pas

ishak surin bekas calon PERKEMAS MENENTANG PAS, menyertai pas dan berada satu lajnah dengan mat sabu. mat sabu ketua dan cikgu pencen ni menjadi setiausaha mat sabu dalam lajnah buruh dan setinggan.. akhirnya cikgu pencen ni pencen dari pas. dia lebih berani dari cikgu pencen dap di perak nun setakat cakap sembang je laju. cikgu pencen ini sengaja meletakkan jawatan konon adalah membantah presiden. kasihan cikgu pencen ni. cikgu ini sudah lama dinasihatkan bersara kerana masalah mental dan kesihatan. PAS Kawasan batu sudah lama meminta mereka barua dap dan pkr ini mengosongkan jawatan di kawasan batu. sepatutnya sudah lama mereka meletak jawatan kerana sudah tidak mampu menunaikan amanah jemaah. lebih banyak menyertai gerak kerja pkr dan dap dari bekerja untuk pas kawasan batu.
ishak surin waktu muda
ahli ahli akar umbi pas kawasan batu sudah lama meminta cikgu pencen ishak surin dan kroninya berundur dari jawatankuasa pas tapi mereka bertahan jugak. oleh kerana tahun ni ada percalonan akan menentang ydp pas kawasan batu dan juga jawatan lain bermakna seluruh jawatankuasa pas kawasan batu yang lama akan ditentang dan digantikan oleh muka baru yang lebih berdaya maju. cikgu pencen sepatutnya sudah pencen dan menyertai pkr dan dap yang lebih sesuai dengan jiwanya yang berhaluan kiri. fakta tentang pas pun tak berapa nak tahu nak buat kenyataan bodoh lagi tentang pas. ahli pas kawasan batu sudah meminta dia mengosongkan jawatan ydp dari bertanding dan akan dimalukan oleh ahli ahli pas kawasan batu. tapi jenis cikgu pencen. ia akan korner baring demi memastikan survival dalam party pas.

kali ini cikgu pencen dan kroninya akan dibuang dari pas kawasan batu. cikgu pencen berehat sudah teruk sakit. banyak tugasan sudah terbengkalai dari tahun 2013 hingga 2015. sudah sampai masanya cikgu pencen pencen terus dari politik dan sertai mat awang mat sabu tarmizi mat jam untuk bersara. banyak banyaklah buat amal dari buat budaya auta dan fitnah. ishak surin sudah boleh terus keluar pas atau masuk balik party haluan kiri yang diagungkannya. sosialis lebih sesuai dengan jiwanya sebab cikgu pencen itulah ideanya.

Ulasan

  1. pening abih dh semua. seblum ni nk angkt jd mursyidul am .....

    “Saranan ini tidak bermaksud PAS Kawasan Batu mahu mengetepikan beliau dalam arus perdana politik tanahair, sebaliknya mencadangkan tokoh karismatik PAS ini diangkat lebih tinggi mengetuai Majlis Syura Ulama (MSU) sebagai Mursyidul Am bagi mengggantikan murabbi ummah, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang meninggal dunia pada 13 Februari lalu,” ujarnya dalam satu kenyataan semalam.

    Ishak seterusnya memberitahu, sesuai dengan kedudukan Abdul Hadi di peringkat antarabangsa selaku Naib Kesatuan Ulama Sedunia, menjulangnya sebagai Mursyidul Am adalah sangat tepat, efisyen dan mampu membawa PAS menangani pelbagai isu dalaman, tempatan dan antarabangsa, lapor MalaysiaGazette."

    alih2 kuciwa plak

    BalasPadam
  2. AZMIE SI PENJILAT ALJUBS DAH BERSUARA

    KLISE NAMPAK

    BalasPadam

Catat Ulasan