pasma serah nama jadi calon dun cempaka

pasma atau lebih dikenali sebagai geng pasarmalam dan anti ulama sedang berusaha melobi pas pusat untuk meletakkan calonnya di dun cempaka. geng pasar malam sudah mempersiapkan calon yang dikatakan diterima oleh geng pasar malam. pasma dibawah presiden yang gila mahu menjadi mb kedah semakin galak mengadakan ceramah di seluruh kelantan. dap dan pkr juga sedang bersiap sedia untuk turun ke dun cempaka jika dun cempaka di wakili oleh geng pasma. dap dan pkr tidak akan turun jika dun cempaka diwakili oleh party pas.

niat jahat dap disokong oleh husam dan mat sabu dengan menubuhkan Gabungan Impian Kelantan (GIK). dengan tajaan dap dan pkr pasti pasma akan bergerak lebih hebat selepas ini. wang mencurah masuk ke kantung pasma demi memastikan pengaruh pas dimatikan dan menaikkan nama pasma. geng pasma tak nampak muka di kelantan dan dikatakan sedang merancang untuk mengambil alih dun cempaka. di kelantan pasma hanya ada satu dun dan mp. jika dun ditambah pasma pasti boleh meneruskan kerja kerja jahatnya dalam pas.

kerja kerja gila sedang dibuat untuk memastikan pasma berkembang. idea idea umno dicedok untuk memastikan pengarah pasma dilindungi. sepatutnya pasma bergerak diluar pas, dan yang eloknya adalah menjadi anjing kepada dap dan pkr. blogger diperak yang pencen dari cikgu nampak lebih sesuai bersama pasma dan bersama sama dengan peguam bangang yang menderita kena denggi. wajah huduh pasma jangan dibiarkan wujud lagi dalam pas. presiden pasma dipersilakan keluar. dua ekor barua dan baghal di selangor pun boleh ikut serta mewarnai pasma. kolid samad nampaknya berdiam diri tapi biasanya berbunyi dengan suara bodoh dan bangang. kemana hilangnya kolid samad selepas berjaya mengfitnah kolid berahim.

Ulasan