kita tak berhutang apa apa dengan nuar brahim

nuar berahim gagal dalam rayuan terakhir kes liwatnya. perjuangan nuar brahim yang dulu mendapat sambutan akhirnya layu di pintu penjara lagi. bermula dengan langkah kajang yang sumbang yang mendapat liputan meluas dari media massa. sumber fitnah yang diberikan kepada kolid berahim akhirnya memusnahkan nuar brahim dan pkr. tiada sambutan yang istimewa untuk nuar brahim lagi. dengan sumbangnya langkah kajang yang direka oleh kepala lembu akhirnya nuar terpaksa berhadapan sendirian dengan mahkamah kerajaan malaysia. undang undang ciptaan manusia kafir yang menjadi anutan nuar brahim menghukumnya. hukum yang boleh diubah suai dengan sesedap rasa oleh kuasa atasan memastikan nuar brahim terus menghuni penjara sungai buluh.

nuar brahim dan pkr masih berhutang dengan rakyat tentang penyelewangan dan fitnah kepada kolid berahim. sampai sekarang azmin dan kroninya dibantu oleh nuar brahim belum menyeret kolid berahim ke mahkamah keagungan manusia seperti alhussyen pasma. peguam pasma yang dijangkiti dengggi. begitu juga dengan mat sabu yang mendewakan hukum manusia dari hukum allah. pasma hilang diwaktu ni kemana hilang pendukung pasma yang bengong. apakah  nuar brahim masih nak berhutang dengan rakyat malaysia tentang penyelewangan kolid berahim yang mana dikatakan akan didedahkan oleh azmin setelah mengambil alih tampuk pemerintahan selangor. sampai saat ini masih tiada lagi dakwaan yang dikenakan ke atas kolid berahim

sampai waktu ini nuar brahim azmin rafizi masih berhutang untuk menjelaskan penyelewengan kolid berahim yang mana terpaksa langkah anjing dibuat. akhirnya langkah menjerat leher pkr dan menyeret pas ke dalamnya. langkah dua ekor barua dan banghal mengharapkan menjadi exco akhirnya akur hanya menjadi anjing untuk menyalak. dimana waktu ini dua ekor barua dan baghal yang menjadi anjing kepada pkr. senyap sepi setelah tidak berguna. akhirnya menggunakan pestas pasma untuk menerangkan kedudukan bengong mereka.
nuar brahim perlu menjelaskan penyelewengan kolid berahim sebagaimana dia berjanji dan jika ia masih tidak menunaikan janjinya. nuar brahim berhutang kepada seluruh  rakyat malaysia dan juga pengundi pematang pauh. dan blogger penyambung fitnah seperti alhussyen pasma tulang besi dan fukuq terpaksa mencri alasan lain.

Ulasan