cadangan peguam tolol pasma

bersama dalam memberi pendapat. musuh islam
nampaknya arahan demi arahan diberikan kepada peguam tolol pasma untuk mengeluarkan kenyataan supaya orang pas jadi keliru, arahan yang dikeluarkan oleh presiden pas kepada peguam tolol ni berjaya membuat ramai orang gelak dengan kenyataan demi kenyataan untuk mempopularkan pasarmalam dan diri sendiri. maklumlah firma guaman pun bukan laku sangat banyak masa untuk berfacebook bertweeter, projek pkr tak masuk masuk dap pun buat tak tahu je. guan end pun dah sapu perniagaan rakyat penang. duk sibuk dengan projek terowong dasar laut.
anjing pasma menyalak dalam pelancaran pasma
apa yang pasti pasma adalah anjing pkr dan dap demi wang ringit kuasa
watak utama pasarmalam belum berani menonjolkan diri sebab masih bimbang akan jatuh ke lubang najis tak naik naik dah. presiden pasma hanya wayang kulit dibawah arahan ketua umum semua politik. arahan dan bantuan sudah disalurkan. pasti digunakan untuk kegunaan sendiri dan jugak sikit untuk pasar malam. ni waktu yang baik untuk dapat sebanyak wang ke dalam saku sebelum menjelang muktamar pas. anjing dap dan pkr dan menyalak menggunakan pasma untuk menyalak pas.

Ulasan

  1. Siapa dalang pasma?
    Ahli pkr paling ramai jadi barua.
    Bukankah ketum adalah ketua tertinggi mereka?
    Kenapa ketum nak sangat jadi pm?
    Berapa akaun luar negara yang bernilai bilion yang ketum tidak boleh akses?
    Selagi ketum belum jadi pm akaun itu masih dibeku...!!!
    TT ketua komunis dok hentam PAS cukup hebat... tapi bodoh nak mampusss.
    Nak hidupkan semula ugama komunis dengan menganjurkan 'program falsafah marxis', kepala hotak dia falsafah. nak sebut komunis takut tak lulus jadi letak nama terselindung. Sekarang TT dok bayar balik budi Australia yang tanggung dia masa berpuluh tahun jadi pengecut diluar negara. Barat peduli apa dia nak hidupkan balik komunis di Malaysia, janji jangan Islam. Dulu gua tabik TT tapi sekarang dia lebih celaka dari Rosmah. Ingat anak muda, jangan terpengaruh dengan hasutan halus dari celaka yang mengatakan hukum manusia lebih baik dari hukum Allah.

    BalasPadam

Catat Ulasan