pasma mendapat tajaan dari dap dan pkr

pasma nampaknya bersungguh sungguh menjalankan agenda anjing mereka dalam pas, pengerak utama bekas exco kedah yang nak menjadi mb kedah. nampaknya buku disebalik kejatuhan pas kedah jugak mendapat tajaan dan biayaan dari pkr kepada mso. mso yang mementingkan bayaran tidak kisah apa apa sangat dalam dunia ini asalkan mendapat bayaran dari mana mana pihak. pasma sudah menerima bayaran dari dap penang dan pkr di selangor. dengan kemasukkan azmin menjadi mb bayaran menjadi mudah kepada pasma yang betindak sebagai ngo yang menjadi haprak dalam pas. agenda utama pasma adalah menjatuhkan presiden pas demi menaikkan nuar berahim menjadi pm dan pas dan pkr bergabung menjadi satu. dap pasti lebih mudah menguasai pas dan pkr jika pas dan pkr dan pas menjadi satu.

dap sudah menyalurkan bantuan kepada pasma untuk meningkatkan aktiviti forum, ceramah dan membahagikan wang. idea ini dicetuskan oleh nuar braham sewaktu pas menolak bini dia menjadi mb selangor. pertemuaan sulit antara nuar braham dengan beberapa pemimpin pas seprti kolid samad, hanipa mydin, zul, presiden pasma, mujahid dan juga mat sabu. pertemuaan ini merumuskan bahawa presiden pas kena disingkirkan dan majlis syura ulama perlu didiamkan supaya senang nuar braham bertindak sebagai ketua pr walaupun nuar braham tak pernah menjadi ahli party pkr. nuar braham yang selalu hadir dalam mesyuarat pr tidak berkelayakan untuk menentukan keputusan pkr kerana dia tidak menjawab apa apa jawatan dalam pkr sekadar panggilan saja.

pasma terengganu sudah menerima hampir 100k untuk menjalankan agenda pkr dan dap diterengganu. azan yb bandar sudah bersiap sedia menjalankan arahan dari dap dan pkr. azan sudah merencanakan seluruh agenda pasma terengganu. dengan wang akan disalurkan lebih banyak untuk memastikan pasma berkembang diterengganu. pejabat adun bandar pkr azan dikampung cina akan dijadikan pejabat pasma terengganu. pejabat azan yb bandar yang bersebelahan dengan kedai menjual babi akan dijadikan tempat susunan ceramah pasma forum dan sebagainya. untuk memburukkan pas dan memastikan pkr lebih hebat walaupun ahlinya sudah mencapai lebih 2 juta. untuk yb azan jaga jaga kawasan bandar bukan makan gaji untuk berkhidmat untuk nuar braham, rakyat dun bandar banyak masalah tapi yb duk jadi lembu kenyang.

Ulasan