one g geng bangang kolid samad dilarang berikan ceramah oleh jais

budak sampul sumber rujukan tertinggi geng pasma, sb kemaman, tukar tiub dan juga sumber sahih perawi dunia kolid samad diharamkan mengajar kuliah agama diseluruh negeri selangor. mungkin one g terlalu hebat sampaikan dia tidak dibenarkan mengajar kuliah agama. budak ini sb kemaman suka sangat dan tidak digelar ustaz sampul sebab geng sendiri. setelah banyak mengeluarkan kenyataan mengelirukan dan kenyataan paling popular adalah mengelar tok guru haron din sebagai ulama kepala lutut dan juga majlis syura pas adalah majlis syiah. pernah berkawan dengan mufti perlis dan akhirnya ditipu oleh mufti perlis. kawan baik penganut agama sosialis tukar tiu atau lebih dikenali mamat sex. mamat sex ini akan menggangap orang lain tak hebat sebagaimana dia yang lari ke luar negara waktu mengeluarkan kenyataan bangang. akhirnya kembali ke malaysia selepas berpuluh tahun hidup dalam buangan. setelah mengaku umno betul mamat sex ini kembali ke malaysia.

banyak ilmu mengaruk dan auta di buat oleh mamat one g ni. oleh kerana terlalu banyak sangat mengaruk akhirnya diharamkan mengajar di selangor. mungkin selepas ini akan menentang mb baru selepas menentang kolid berahim. mungkin budak sampul ni akan menggunakan kembali budak 3 suku dikota bharu untuk menerjah mb baru selangor. kalau beranilah. biasa mamat 3 suku kota baru nun takut kecuali ada bayaran ciput. kolid samad pasti akan bersuara selepas ini setelah mahagarunya diharamkan oleh azmin. azmin gagal mengotakan janjinya bahawa akan membenarkan one g mengajar diseluruh selangor jika dia menjadi mb. nampaknya ada orang didalam jais tak kisah dengan kuasa mb selangor yang baru.

one g akan merempat kemana selepas ini selepas diharamkan mengajar. mungkin akan ke penang sebab barua dap ada disana. geng budak hitam yang sedang hidup dengan bayaran diuruskan oleh dap penang akan memastikan one g akan mengajar dipenang pula. mungkin diberi gaji setaraf dengan mat sabu. mat sabu yang hidup senang lenang sekarang pasti bersenang hati menerima budak sampul ini. fakaq mesti tak akan membiarkan kawan sekatilnya kesusahan. guang end pasti menerima budak sampul ini dipenang. guang end yang sudah end waktu pemerintahannya mencari tapak untuk menjana kembali kuasanya yang hampir luput

Ulasan