azmin@jokowi sila ambik tindakan pada kolid berahim

pampasan yang dibayar oleh kolid berahim cukup tinggi kepada pegawai kanan mereka. azmin sudah menjadi mb. apakah azmin tidak mampu menyerahkan kes ini kepada sprm atau setakat menyalak sebagaimana biasa. pudin stesen dah lama menghilangkan diri setelah dibuang dari menjadi sua pkr. kebodohan azmin semakin banyak selepas menjadi mb yang tidak direstui oleh pkr sendiri. azmin menerima jawatan mb selangor tanpa ada watikah dari pkr sebab watiqah hanya dikeluarkan oleh pkr kepada presiden pkr. siapa yang menulis watiqah tidak diketahui samada ketua umum yang tidak pernah wujud dalam perlembagaan pkr atau hanya omong kosong.

presiden pkr selalu ponteng majlis mesyuarat pakatan rakyat. yang hadir hanya ketua umum yang tidak mewakili mana mana party. sekadar mewakili diri sendiri. azmin sepatutnya yang hadir dalam majlis mesyuarat pakatan rakyat bukannya nuar breahim yang ntah sesiapa dalam pkr. majlis pakatan rakyat hanya dihadiri oleh timbalan presiden pas @rubber stamp dap dan pkr dan juga pm angan angan mewakili pkr dan juga dap yang diwakili oleh siang dan malam. nampaknya hanya 2 yg valid mewakili party masing masing dap dan pas, pas hanya rubber stamp dap dan pkr. pkr tidak pernah menghantar sesiapa mewakili mereka hanya perdana menteri angan angan.

azmin@ jokowek patutnya tahu bahawa ex gratia dibayar jika kontrak di tamatkan lebih awal dan kedua belah pihak bersetuju menamatkan kontrak. kebodohan azmin menangani semua isu yang disebutnya sewaktu menjadi adun dulu akhirnya dijilat semua sekali oleh azmin dengan arahan cik det. tiada tindakan apa apa selain meneruskan pentadbiran kolid berahim. kidex, air dan segalanya masih sama seperti dulu, cuma dikurangkan kebajikan kepada rakyat dan ditambah untuk kesenangan pemimpin pkr yang bangang seperti zuraida. kolid samad, hanipa mydin, mat sabu sedang menerima upah masing masing sekarang. wang upah melalui pasar malam sedang dibayar secara sedikit demi sedikit demi mengelakkan mat sabu kolid samad hanipa mydin dan beberapa ekor lagi pemimpin pas yang sudah menerima bayaran seperti dua ekor barua dan balaci pkr dan dap

Ulasan