tamrin dah keluar PAS yang barua lain tak ikut ke

tamrin lebih bergaya dan hebat, tak setuju keluar party itu namanya orang hebat. jangan jadi macam saari barua dan hasnol broker yang masih bergayut dilengan baju pas. letak jawatan adun dan keluar party pas. tak payah nak dihalau pun. anjing pun reti basa kalau orang baling dengan baru dia menyalak dan terus lari, tapi jenis barua dan broker tak ada apa apa perasaan. ucapan saari dan hasnol seolah olah masih merasakan mereka perlu berada dalam jemaah islam. sepatutnya saari barua dan hasnol broker boleh memilih untuk menyertai pkr kembali atau menyertai dap yang mana sudah ada orang melayu yang sangat disayangi oleh gobind deo. mungkin guan end akan memberikan jawatan sebagaimana mat sabu mendapatnya.. dengan memperolehi kedudukan dan gaji mat sabu sudah mewah sekarang tak perlu lagi berhutang dengan penarikbeca.

tamrin bergaya dan hebat dan sepatutnya presiden PASarMAlam boleh berbuat demikian. cukuplah jadi bekas exco, lagipun banyak kerja jahat dibuat semasa menjadi exco dulu. mintak jawatan sebagai mb jika tak dipenuhi rozi akan merosakkan pas dan terbukti katanya dibuktikan. ia merosakkan pas dengan menubuhkan PASarMAlam dengan jaya. presiden yang mahu menarik ahli pas bukan ahli pkr dan dap. jika rozi seorang yang ada maruah sepatutnya keluar dari PAS dan tubuhkan pasma sebagai party politik. kenapa masih ada dalam pas jika jiwa tak sesuai lagi dengan jemaah islam. tubuhkan ngo untuk rosakkan islam tapi tak akan mengaku sampai mampus. usrah pasma hanya ahli pas yang hadir termasuk zulhasmialmakanan yang mengfitnah presiden PAS. peguam yang tak pandai berhujah dimahkamah tapi pandai berhujah dalam facebook patutlah tak pernah menang kes. yang ada cuma perjanjian rumah sewa dan pembelian rumah. tu pun hasil kerja dengan kerajaan pkr selangor. kalau nak harap orang datang mampuslah almakanan

tulangbesi, alhussyen, fakaq, dan sewaktu dengannya patutnya sudah keluar PAS dan tubuhkan party baru atau sudah isi borang PASarMAlam pasti boleh bergerak dengan bebas dan memberikan input dan idea bangang mereka kepada PASARMALAM mengapa masih ada dalam pas. pelik jenis barua dan broker ni, kalau tak ada kepentingan pasti sudah lama keluar pas, atas nama pas boleh mengkritik apa saja sebab kebebasan memberikan pendapat. KELUARLAH PAS WAHAI BARUA DAN BROKER PASTI PAS LEBIH TENANG DARI ADA MANGKUK AYUN.,  mungkin alhussyen akan dilantik menjadi ketua kampung dikampung IJOK. dan tulangbesi akan menjadi ceo diperangsang.fakaq boleh bayaran dari dap melalaui perbadanan air penang.

Ulasan

  1. deme tak keluar pas sebab deme tau Pas mana ada gigi, deme tau Pas cuma Pencacai ja........dah sure tak berani buang deme nya.

    deme dah tengok apa Pas buat pada khalid Samad, apa Pas buat pada Mat Sabun w/pun terang2 melawan tokey

    BalasPadam
  2. solat hajat dan baca Yasin 40x patut dilakukan oleh seluruh PAS.

    minta Allah dedah dan binasakan puak2 agen musuh munafik SB dan musuh dlm selimut PAS.

    hanya Allah tempat kita mengadu. biarlah Allah dedahkan siapakah munafik2 itu tk kira ustaz ke ulamak ke professional ke.

    yg penting munafik mesti dibinasakan. Amiiinnn

    BalasPadam

Catat Ulasan