SEMPERNA KORBAN APA SALAHNYA SB LETAK JAWATAN KERJA SENDIRI

raya korban dimalaysia dilewatkan oleh jakim dengan pelbagai alasan yang kurang akal. disertakan dengan lawak jenaka dari pm malaysia yang tidak sengaja menaikkan harga minyak yang kurang bermutu. subsidi minyak malaysia rupanya lebih mahal dari minyak bermutu. sah sah kena tipu rakyat malaysia dengan pm maharaja lawak malaysia. pm malaysia dalam malaysia pun sedang berusaha keras menyelamatkan diri. semua orang ditajinya


HANYA DI MALAYSIA
NEGARA PENGELUAR MINYAK DUNIA
sb yang ada dimalaysia ini sepatutnya semperna raya korban letak jawatan dan carilah kerja yang lebih halal dari mentankedarah duit rakyat dan akhirnya kerja menjahanamkan rakyat juga. lagi baik sb letak jawatan cari kerja sebagai nelayan ke atau pengutip derma kat gereja lagi baik dari duk menjadi sb. makan kambing bakar pun tak tahu dari mana asal usul. mungkin sumbangan ikhlas atau sumbangan paksa. kalau pungut derma salah, paksa orang bagi hadiah lagi teruk dari tu, kalau buat jamuan kutip derma tu bodoh kena bayar ikut kepala dan dengar pembohongan lagi teruk. sambil dengan penipuan dap kena bayar pulak tu. kalau derma kat PAS hanya seringit dua blogger celaka dan bising tapi beli kerusi makan sampai rm100 tapi blogger bengong tak bising pun. mungkin jenis dari umno kalau yang mahal tu lagi elok kualiti tapi dimalaysia lagi malaysia lagi teruk kualiti.

sb yang kat hulu kemaman yang merempat dari perak patutnya dah bersara dari ambik gambar dalam masjid. orang suruh dengar faham khutbah tapi duk ambik gambar dalam masjid. nasib baik cuma dia tak nyanyi je dalam masjid macam gereja. semperna raya korban ni. letak jawatanlah dari sb., buat lah kerja yang halal lagipun usia nak kiok kalau mesra gereja pun jauh jauhkanlah.

Ulasan