lim kit siang MAKIN NYANYUK - TONgPUA hilang memory

lim kit siang bangun untuk membuat pandangan bodohnya dengan kekalahan PAS dalam PRK di pengkalan kubor. andaian dan tohmahan yang dilemparkan kepada kerajaan PAS kelantan kononnya akan jatuh kerana kekalahan dan kenaikkan majoriti di prk pengkalan kubor. pengkalan kubor kawasan dun yang PAS atau pkr kalah apakah boleh dibuat perbandingan. apakah lim kit ada agenda lain demi mempertahankan penang yang semakin korup dan kroni. lim guan eng BOSS KEPADA MAT SABU telah menghalau dan membina perumahan lebih mahal yang menyebabkan bangsa melayu islam akan tiada lagi tempat tinggal. KONSEP MALAYSIA MALAYSIAN yang diperjuangkan oleh lim kit dan anaknya guang end berjaya dibuat di penang. konsep samarata sama taraf tapi mendapat sanjungan dari blogger celaka pro dap. biarlah melayu merempat dibumi sendiri apa yang dap buat adalah benar belaka tak ada yang salah.

yang paling celaka pemimpin pas sendiri bangun mempertahankan guang end dan juga blogger yang mengaku islam mempertahankan tindakan kerajaan dap yang semakin rakus menghapuskan melayu islam dipenang. agenda tersusun berjaya dikaburi dengan adanya blogger barua yang dibayar gaji untuk menutup segala kebodohan dan kebangangan kerajaan dap. mereka sangat bangga dengan kerajaan dap yang mana memanggil pekerja asing untuk berkerja dalam sektor perkilangan meminggirkan kaum bumiputera. sebagaimana MYDIN yang menggaji berpuluh ribu bangla pakistan bekerja di mall mereka. inilah dasar yang sama dimainkan oleh DAP yang berkata mempertahankan dan berjuang bersama mereka. UMNO dan dap terus mengaut keuntungan bersama dan kenapa UMNO tidak menyerang negeri DAP apakah mereka bersetuju dengan segala tindakan DAP yang mana dap meneruskan kerja kerja tinggalan UMNO yang mana iaitu menyeksa rakyat bumi.

lim dan anaknya patut melihat sendiri pentadbiran dap bagaimana dap amat amat mesra dengan pelabur cina dan blogger upahan dap akan mencari apa saja kebaikan demi menutup keburukan dan kehuduhan wajah guang end. ucapan ucapan guang end diluar negara yang banyak mengutuk malaysia dan berbangga sangat dengan taiwan adalah jelas dap membawa agenda sama dengan umno memastikan rakyat terus melarat dan melara.

Ulasan