azmin mb selangor paling bodoh dan bangang

azmin mengumumkan pemotongan gaji mb exco speakar sebagai dikatakan baik dan mengikut kehendak rakyat. azmin akan membelanjakan 3billion wang selangor itu dikatakan baik ke. yang pasti 3 billion akan masuk sebanyak mana ke koceknya. dulu dalam umno dah balun beratus juta dan kes masih ada lagi kat sprm dan dibiarkan oleh nuar braham sehingga suatu tarikh yang akan di ketahui kelak dan bila ada masa azmin lawan tokey. bila masa azmin sudah tidak mendengar kata sebagaimana sekarang pasti azmin akan dihantar mengadap sprm dan juga akan ada road tour diseluruh selangor sebagaimana kolid berahim kena. yang pasti ini mb paling bodoh dan bangang yang pernah ada diselangor yang mana ia dikawal oleh bukan sesiapa dalam party pkr. ketua umum adalah jawatan yang tidak pernah wujud dalam perlembagaan party hanya wujud dalam minda blogger celaka dan pengampu pembodek pkr. pemimpin pkr sendiri tak tahu bahawa ketua umum tidak pernah wujud. ianya hanyalah khayalan nuar braham bersama pembodek dan pengampunya.

azmin akan menurut semua kata kata macaiumum pkr. segala suruhan nuar braham akan diikutinya selagi akan menambah dalam kocek. naiknya azmin bermakna seluruh cabang rating pkr akan menambah wang tabungan dan tidak perlu lagi mengutip derma sebagaimana dap. dap party miskin yang direstui kalau kutip derma dengan menangkat barua dan balaci sebagai wira. dan kedua balaci dan barua makan sehidangan dengan lim yang sudah expired. pandangan bodohnya sudah tak ada nilai selepas kalah diteluk intan walaupun menang dengan majoriti besar dalam pru dulu. boleh kalah dengan majoriti besar menang dulu. akhirnya terduduk kalah. lepas tu bangun buat ucapan pas akan hilang kelantan sebab kalah prk pengkalan kubor. ini sudah mereng ke apa mangkuk seekor ni.

cabang dan rating pkr seluruh selangor bolehlah berkira kira sebanyak mana wang diperlukan untuk mengisi tabung atau mengisi tembolok yang sudah lama lapar dan kehausan akibat kekurangan projek mengisi poket sendiri. pkr akan berpesta projek selepas ini. azmin sudah memberi jaminan akan menggunakan seluruh 3billion dibelanjakan untuk kebaikan rakyat selangor. yang pasti pkr akan kekenyangan atau masih lapar dan haus. azmin tidak nampak bodoh dulu sekarang sudah sah bangang dan bodoh. masa akan menentukan azmin ini sahih bangang atau hanya budak suruhan nuar braham atau hanya ikut arahan cikdet. UMNO DAN PKR AKAN MEMBAHAGIKAN hasil peninggalan kolid berahim.

Ulasan