APAKAH KOLID SAMAD HADIR JUGAK BERI SOKONGAN DALAM OKTOBERFEST??

patutlah tonypua meroyan sakan rupanya peminum tegar rupanya. patutlah memory kadangkala ada kadangkala nyanyuk rupanya peminum arak rupanya. geng pasar malam mesti setuju pesta ni sebab geng pasar malam pun mabuk jugak, mabuk kebodohan beri sokongan kepada kafir. mana mat sabu, mana hanipa mydin mana hazmi al makanan mesti tak setuju dengan orang yang tak sokong oktoverfest. hanipa mydin mesti akan saman kerajaan selangor kerana gagal memberikan permit untuk pemabuk seluruh dunia datang minum arak di selangor. sebelum 100 hari azmin jadi mb pkr pesta mabuk sudah berlangsung dengan jayanya. ini mungkin sambutan hebat semperna meraikan kemenangan pkr dalam melantik adun pkr menjadi mb selangor. adun pkr dan mp dap berganding bahu datang memberikan sokongan terbuka kepada pemabuk pemabuk.

Gambar: Kita tunggu apa kata Ketua Pemuda PAS Malaysia. Harap Suhaizan Kayat benar-benar budiman.
YAMSENG YAMSENG KATA ALHUSYEN
mungkin test cuba rasa akan dibuat malam oktoberfest, aku rasa alhusyen mesti datang beri sokongan walaupun tak minum. apakah tulangbesi duduk dibahagian hadapan sebagai protes bahawa  pas tidak memberikan sokongan kepada peminum arak tegar. mana suara nuar braham tak akan senyap je tanda setuju. sebagai ketua pembangkang kenalah bangkang tapi macam setuju je dengan oktoberfest. saham terbesar yang diberikan oleh pkr dan dap kepada peminum arak. ini mungkin produk terbaik yang patut diberikan mengikut pandangan hanipa mydin dan mat sabu. berubahlah demi mendapat undi supaya dapat kuasa. kuasa arak berjaya meruntuhkan kuasa dan hanipa mendapat inspirasi dari keadaan ini. kolid samad sudah bersetuju bahawa tak apa minum asalkan menjamin kebebasan bersuara. saari sunkit wira dap tak YAMSENG SAMA KE. baru ni berada dibarisan depan dalam majlis makan malam mengangkat mereka sebagai wira. saari sungkit dapat saham bersama hasnoi yang menjadi ahli dap. tak apa yang berpurdah kan ada ahli dap. semua dapat saham apa kes nak marah pulak. diam tanda setuju.

mungkin hishamudin rais lelaki TERLEBIH SEKS akan hadir bersama memberikan sokongan. mamat yang tidak sokong hukum hudud kerana takut pencuri tak boleh cari makan sebab tangan kudung. kalau ada tangan harapnya pencuri atau penyamun pergilah menyamun dirumah hishamudin rais. mungkin ia ada pengajaran kepada hishamudin rais atau tukarotak.safwan anang tak ada pulak buat surat bantahan mungkin setuju jugak kot dengan pesta minum arak. budak tiga suku yang akan menghuni penjara bersama nuar braham. tak lama dah nuar braham akan ke dalam sepattutnya sudah undur diri kerana dah menipu sewaktu kalah dalam pru ke 13. sikap nuar yang tak mahu berundur sebelum banyak lagi diludah menyusahkan rakyat. nuar turun dengan hormat sebab moral nuar braham sudah tiada lagi. jawatan pun tiada masuklah penjara dengan tenang bersama safwan anang.

Ulasan