YA KE PRESIDEN PKR CALON NAMA AZMIN DENGAN SEBULAT SUARA KAH KAH KAH KAH

boleh dipercayai ke PRESIDEN PKR kata dia mencadangkan nama azmin sebagai calon MB selangor dan mendapat persetujuan semua pemimpin tertinggi PKR. TENGOK kepada kenyataan pemimpin pkr yang diketuai oleh pudin yang mengatakan mereka tidak pernah bergajak akhirnya presiden pkr kata dia cadangkan nama azmin heheehe.. kata sebulat suara tapi mengapa ini kenyataan rasmi pemimpin kanan pkr yang memberikan kenyataan . ke mabuk PIL KUDA atau ketum. SIAPA YANG BERBOHONG PRESIDEN PKR, TIAN CHUA, PUDING.. WILLIAM LEONG DAN TANYA TONYPUA@TUPAI NYANYUK, SIAPA MEREKA CALONKAN.. DAP CALONKAN SIAPA KAMBING KE LEMBU HAHAHAHA .. DAP BODOH DAN BANGANG DIPERMAINKAN OLEH PKR JIKA PRESIDEN PKR TUKAR NAMA CALON MB SELANGOR DAN DENGAN BANGANGNYA PEMIMPIN DAP MENERIMA TANPA TAHU PKR DAH TUKAR NAMA CALON MB SELANGOR. TONY PUA@TUPAI NYANYUK NI MUNGKIN NYANYUK ATAU GILA HILANG INGATAN SAMPAI TAK TAHU PKR TUKAR NAMA CALON MB. ,KALAU PKR LETAK TUNGGUL CALON MB PUN DAP AKAN TERIMA . BELUM KATA APA APA DAP DAH SETUJU.


Naib Presiden PKR, Tian Chua berkata tiada cubaan untuk berunding dengan parti untuk mengubah pendirian parti sekiranya Azmin atau mana-mana calon mendapat sokongan majoriti, yang merupakan kriteria utama dalam pelantikan menteri besar yang baharu.

Bendahari Agung PKR, William Leong 
"berkata parti itu juga tidak akan memberikan sokongan kepada mana-mana calon selain daripada Wan Azizah, yang juga isteri kepada Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“PKR dan DAP tidak pernah memberikan nama calon lain,” katanya."

Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail dilaporkan berkata parti tidak berganjak daripada keputusannya sebelum ini yang menamakan presiden parti Wan Azizah sebagai calon tunggal menteri besar Selangor yang baharu. Beliau petik sebagai berkata keputusan dan pendirian parti itu adalah atas kepercayaan Mempertahankan Undang-Undang Tubuh Selangor dan sistem raja berpelembagaan. Saifuddin turut menafikan laporan berita kononnya Ketua Umum parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah berkompromi dan memberi persetujuan secara lisan kepada calon lain sebagai menteri besar yang baharu.
21 SEPTEMBER KENYATAAN RASMI KAMI TIDAK PERNAH BERGANJAK DARI KEPUTUSAN ASAL MENCALONKAN PRESIDEN PKR MENJADI MB SELANGOR 

geng geng pasarmalam dah boleh bungkus keluar dari PAS dan sertai PARTY TUPPERWARE LAGI BAIK. BLOGGER CELAKA YANG HEBAT BOLEH MANDI DENGAN AYAQ LONGKANG DAN MINUM AIR DARI DALAM TONG TAIK. saari sungkit boleh sign lagi sd sokong  azmin dengan senoi prak

Ulasan

  1. Hikmah
    Yang menuduh U-TURN pulak U-TURN

    BalasPadam
  2. Kesian bro bila cita-cita besar mereka terbuntut.... gua harap akan berlaku perpecahan dalam PKR setelah berbagai fitnah dilemparkan kepada PAS dan sekarang mereka buat U-Turn dengan alasan paling bodoh.

    BalasPadam
  3. gua yg calonkan nama azmin wahal yg hantar nama presiden satu je wkakaaakaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan