ULASAN BODOH DAN BANGANG ALA SB dan tulangbesi

tulangbesi dah menjawab sebagai respon awal kepada jawatan ahli majlis syura ulama, jawab apa saja pasti akan ada persoalan lain. bagi jawapan kepada orang yang berkawan dengan syaitan dan iblis tak akan ada kesudahannya. yang mana tak setuju terus tak akan setuju. orang pas tak boleh pakai kereta mewah sebab orang pas tak mampu dan bila pakai kereta mewah ia adalah sumbangan DERMA, KALAU DAP KUTIP DERMA Yang aku heran bagaimana blogger yang mengaku islam diam aje. mungkin sebab kafir kutip derma islam tak layak nak komen apa apa. atau jiwa amat mesra dengan kafir itulah sebabnya apa benda yang orang islam buat akan tidak kena dimata blogger mesra kafir. berniaga pun salah mintak derma pun salah. jadi apa lagi boleh dibuat. majlis kutip derma oleh dap dan istiharkan dua ekor barua sebagai wira satu kerja jahanam DAP. yang pasti kita tunggu episod yang seterusnya. apakah dap akan bernasib baik sekarang atau masa depan? tunggu saja episod nya.
ulasan tulangbesi yang mengatakan beli exora lagi best naik tak perlu maintenance sebab baru, kalau jenis proton naik sebulan dah bergegar otak kah kah kah,,, kalau tak mampu jangan dengki, kalau nak juga kutip derma oppp tak boleh kutip derma..

RUPANYA BUKAN SAJA BARUA DAN BROKER PKR IA JUGA BARUA DAN BROKER DAP RUPANYA

TAK KIRA APA BENDA PUN TIBAI AJE.. DAN HABIS WAKTU WIRID GAMAKNYA

TERSENYUM RIANG DUA EKOR BAGHAL BARUA DAN BROKER PKR DAN DAP

JIKA RAKAN SEKUTU MENCURI DUA EKOR BARUA BERMAKNA TAK MUSTAHIL RAMAI LAGI BOLEH DIBELI DAN INI DIPRAKTIKKAN OLEH NUAR BRAHAM.

MENJADI PM DENGAN MEMBELI MP UMNO DAN JUGA MANA MANA MP PAS DAN DAP YANG SIAP SEDIA UNTUK MENJUAL MARUAH JIKA PKR MEMBAYAR SEJUMLAH HARGA YANG BETUL
KERJA KERJA SB seperti biasa akan mengharamkan yang halal dan menghalalkan yang haram. itulah kerja sb sepanjang zaman. lepas pencen kononnya akan bertaubat tapi tau buat. dan yang paling hebat sanggup duk depan ustaz kononnya sudah insaf padahalnya tak pernah ada sedikit hati nak tau buat. kalau jumpa mana mana sb pencen pergilah tanya dia apa dia buat zaman muda sebelum pencen mesti menceritakan kehebatan diri semasa membuat siasatan dan membuat punah ranah hidup manusia lain. menjaahanamkan jemaah islam dan yang paling penting islam terus mundur dan terus hilang dimata rakyat.

Ulasan