SURUH AJE MAT SABU DATANG KE PENGKALAN KUBOR PASTI PAS MENANG

ulasan bodoh dan bangang dari blogger celaka yang semakin ketinggalan mengulas dan memberikan komen, seperti anjing kurap. MAT SABU DATANG KE RHUSILA SEBAB TAHU PRESIDEN nak kalah wakkakakaa .. lawak betul abg mat sabu. kalau mat sabu datang mesti seluruh terengganu UMNO tumbang. kah kah kah .. 3 dun satu parlimen marang UMNO kiok macamana mat sabu dengar hanya DUN RHU RENDANG yang akan tumbang dan kalah. MAT SABU NI AMBIK FAKTA MANA. apakah mat sabu datang ia boleh menukar dari kekalahan dan kemenangan. KALAU MAT SABU BOLEH DATANG KEMPEN BEGITU BAGAIMANA MAT SABU KALAH DITANGAN NENEK APAKAH MAT SABU TIDAK DAPAT maklumat bahawa dia akan kalah diparlimen kuala terengganu. JANGAN MENDABIK DADA WAHAI MAT SABU. mat sabu sepatutnya memohon maaf DAN MELETAKKAN JAWATAN SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN LAGI BAIK DAN MENERUSKAN KARIER SEBAGAI AHLI PKR ATAU DAP YG sedia menerima kemasukkan bang mat sabu.

dipengkalan kubor pas hampir kalah apakah mat sabu tak boleh datang sepenuh masa selepas muktamar untuk berikan kemenangan kepada calon pas. mungkin mat sabu boleh menukar kekalahan pas sekarang kepada kemenangan gilang gemilang. mat sabu sepatutnya mencorakkan kemenangan bukannya kekalahan. mat sabu boleh menukar kekalahan kepada kemenangan. sepatutnya mat sabu boleh menang dipendang tapi kenapa kalah sebab mat sabu terlalu sibuk dengan pkr dan dap. sampaikan mat sabu terlupa party mana yang diwakili. kalau boleh datang sehari di rhurendang dan sehari ditemerloh mengapa lebih masa dipendang mat sabu tidak boleh menang. apakah orang pendang tak faham bahasa mat sabu atau orang pendang tak pernah tengok kelibat mat sabu waktu biasa hanya ada waktu nak bertanding sahaja. kesibukkan mat sabu tiada tolok bandingnya. sibuk sangat mempertahankan DAP dan PKR. sampai hilang memory dan hampir gila dibuat oleh pkr dan dap.

itu setahun yang lalu. mat sabu datang ke terengganu kerana datang sebagai panglima perang dan akhirnya dengan pertolongan abg mat sabu, tok guru presiden dan pas marang menang di 3dun dan satu parlimen., dun pengkalan berangan mat sabu tak sempat nak kempen mungkin waktu itu guang END tengah wakeup call mat sabu. mat sabu tergesa gesa nak balik sebab tu dun pengkalan berangan PAS kalah. kalau aku tahu mat sabu ada kuasa magic begitu aku pasti mintak mat sabu datang ke besut dan setiu pasti UMNO kiok di tiup oleh mat sabu. bukan susah sangat rupanya nak menang panggil je mat sabu untuk jampi serampah pasti mat sabu akan menukar kekalahan kepada kemenangan. kalau mat sabu sempat meronda seluruh terengganu pasti mat said tak akan menjadi mb terengganu. hishhhhh... magic betul mat sabu ni. patutnya dia pergi ke perak pasti orang perak yang bodoh yang memerintah tak sampai 10 bulan tu akan dapat perak kembali...


Ulasan