saari sungkit memang barua broker dibeli dan dicuri

saari sungkit memang barua dan broker dan tidak berani nak saman presiden pas.  kah kah kah.. saari sunkit hanyalah berani di majlis pASMA tapi tak berani nak hadir di muktamar PAS, kedua dua ekor baghal barua ini tidak berani hadir dan menjelaskan apa yang sebenar mereka buat jika mereka berani kerana benar atau berani kerana salah. " saari sunkit hanya berani bercakap di depan penyokong pasarmalam dan juga geng blogger celaka. blogger celaka pasti akan bersetuju apa saja kata saari sungkit kerana mereka samA celaka je. mereka tetap akan bersatu menentang pas walau dengan apa cara sekalipun. saari sungkit tak payah nak berlagak sebagai wira tapi berlagaklah sebagai barua lagi baik. dengan adanya manusia sebodoh dan sebangang mempertahankan diri dalam majlis PASMA dari menghadiri majlis muktamar PAS.

kenapa saari sungkit yang mendapat sokongan mat sabu tidak berani bangun dalam muktamar dan menjelaskan apa yang sebenarnya dia buat atau ketakutan kerana sudah diketahui bahawa dia adalah menjual maruah diri dan segalanya. segala penerangan bodoh dan bangang saari sungkit hanya melalui pasma yang ditubuhkan oleh seorang bekas exco kedah yang gila nak menjadi mb kedah walaupun tak layak. oleh kerana tidak layak dengan cara terbaik adalah membela seekor jin tanah yang berucap menggila dan berdoa pun dikatakan sesat. akibatnya mat sabu gelisah sepanjang muktamar. sepatutnya mat sabu sudah letak jawatan dan bekerja dengan lim guan end sebagai pas atau pun driver guang end.

bila harta mula menghilangkan rasa kasih dan sayang pada jemaah, maka keluarlah berduyun duyun keluar dari tempat yang menyakitkan dan menyeksakan. tiada sepatah ucapan dari mat sabu bila ahli pas dibuang oleh dap dan mat sabu pasti bersetuju dengan tindakan dap kerana perwakilan pas menibai big BOSS mat sabu. mat sabu akan tunduk kepada DAP bukan saja PKR. sebab itu MAT SABU MERESTUI perbuatan khianat kepada jemaah oleh saari sungkit dan hasnoi. mat sabu sudah tidak perlu ada dalam pas lagi. mat sabu letak jawatan bersama saari sungkit dan join pkr atau dap yang lebih sesuai dengan jiwa mat sabu. mat sabu boleh menganjurkan berjuta lagi kempen demo bersama DAP dan PKR.

Ulasan

  1. kahkahkah itu org ada la wira rakyat beb. lu x caya tanya sama kit siang, itu dua org hadir mjelis kutip derma dap .... ooppssss ... bkn kutip derma, majelis bg bantuan dr org kaya parti. kutip derma mana boleh kahkahkah

    BalasPadam
  2. kutip derma mana boleh... pas kena cari duit sendiri dap tak apa kutip derma diharuskan wkakaakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan