PKR TAK RUGI APA APA PAS JE RUGI - ULASAN BANGANG

ulasan bodoh dan bangang dan dicopy paste oleh blogger bodoh. biasalah penyokong macaiumum akan dikutip apa saja hatta sampah atau taik sekali pun akan di siarkan. sperti mana TMI yang membawa masuk zulkifli sulong yang membawa masuk budak hitam yang berhati hitam bukan muka je hitam tapi hati pun hitam legam. ingatkan kalau muka hitam hati putih rupanya tak ada beza sama je kelabu asap jugak. ulasan yang dikatakan memberi nyawa dan menjaga muka macaiumum yang terpaksa  cuci muka dengan air jamban kerana kebodohan dan kebangangan. IKut celah mana PKR tidak rugi. setelah berdegil dan kononnya hebat dibantu oleh 2 ekor badut dan membeli 2 ekor bahgal yang mengkhianti jemaah islam PKR tidak lebih kurang seperti UMNO. mengfitnah mencalar kredibiliti orang lain tanpa belas ehsan. menuduh tanpa bukti dan bila diberi bukti, blogger celaka dan pemimpin pkr terus mendiamkan diri. rafizi budak bodoh yang mendedahkan kononnya adun pas dipilih menjadi MB selangor akhirnya memakan dengan muntah sekali bahawa azmin dipilih istana dan ditambah dengan kenyataan bangang presiden pkr memerangkap BINI NUAR yang menipu.

PKR TIDAK AKAN rugi apa apa cuma yang rugi nuar braham je., ANAK ANGKAT CIKDET MENJADI MB SELANGOR. PKR HANYA TEMPAT KENCING UMNO JE. tak ada pemimpin pkr yang layak selain jijah. akhirnya pilih anak angkat cik det. sebab kebodohan pkr membuang seorang mb yang menjaga harta rakyat dan akhirnya terpilih anak angkat cikdet. PKR MEMANG BODOH DAN BANGANG. ini tak rugi apa apa. pkr mana rugi. sekadar menjadi MB minoriti bukan berdasarkan kebolehan atau majoriti tapi kerana kebodohan. pihak pkr tak akan rugi selama lamanya sebab itu mereka boleh fitnah pemimpin mereka sendiri. pkr akan terus maju dengan keutuhan kehebatan macaiumum memimpin pkr walaupun TANPA JAWATAN RASMI atau sah dalam perlembagaan PARTY PKR. JAWATAN MACAIUMUM TAK ADA KUASA CUMA BALACI DAN BARUA YANG AKAN IKUTNYA.

walaupun PKR menjaja siang dan malam akan berjaya mengubah pendirian istana tapi akhirnya terpaksa menelan bukan setakat muntah tapi dengan taik taiknya sekali. blogger celaka akan mencari apa saja demi melindungi maruah pkr yang tiada lagi. bersama sama 2 ekor baghal adun pas yang dibeli oleh PKR. ia akan menyalak bagi pihak PKR dan sign SD dan akhirnya SD tak laku. PKR TAK RUGI HANYA RUGI BAYAR PEGUAM DAN DIGAMBARKAN ADUN PKR DAP DAN 2 EKOR BAGHAL PAS ADALAH BODOH DAN BANGANG. azmin yang bodoh juga menandatangi SD bersama sama adun pkr dan dap yang bodoh akhirnya azmin berjaya membodohkan nuar braham dan kroni dan SUA dan juga blogger celaka. masa untuk blogger celaka menyusun kembali barisan pecah hancur berderai sebab azmin menjadi mb selangor. ulasan menyedapkan hati sendiri memujuk hati sendiri mengenangkan diri betapa bahalol dan bangangnya pemimpin pkr dan dap bersama blogger celaka mereka. aku ingat aziz bery akan mengetuai DEMO ESOK DEPAN ISTANA TAPI HARAM JADI PONDAN TUA JUGAK AZIZ BERY. AZIZ BERY AKU RASA DAH LAYAK JADI PAKAR AIR LONGKANG DARI BERCAKAP DAH TAK LAKU. PERLEMBAGAAN PENJAJAH PUN TAK FAHAM JANGAN KATA PERLEMBAGAAN ISLAM.

Ulasan