PKR PARTY AUTA FITNAH DAN TIPU

party pkr yang ada dalamnya adaalah pemimpin yang kecewa tidak mendapat tempat dalam UMNO.big boss pkr adalah orang yang disepak keluar dengan cara yang paling hina. diselamatkan oleh rakyat tapi akhirnya mengkhianati rakyat kembali. pkr makin nyanyuk walaupun usia muda lagi. penyakit hilang memory oleh pemimpinnya dilihat semakin teruk dari hari ke hari. Percalonan MB selangor yang dibuat oleh pkr adalah presiden dan yang dilantik adalah AHLI PKR YANG TIDAK MENDAPAT MANDAT DARI PARTYNYA SENDIRI. MB BARU SELANGOR ADALAH KUCING KURAP dalam partynya. nama mb baru tidak ada dalam surat yang dihantar oleh pkr ke istana. yang ada hanya satu nama iaitu presiden pkr atau lebih dikenali sebagai bini ketua umum.

lepas mb pkr yang tidak mendapat sokongan dap dan pkr sendiri dilantik, mak lampir mula meroyan bertempik dan menggila. tony pua yang semakin nyanyuk dan gila mendapat sokongan dari mak lampir. apakah azmin akan mampu bertahan kerana dia bukan calon dari partynya sendiri. azmin hanya kucing kurap dalam partynya. apakah selepas ini ada pulak LANGKAH MAYAT AKU ATAU LANGKAH RAFIZI. LANGKAH bodoh dan bangang oleh  fizi menyebabkan menjadi rahmat kepada PAS yang mana menimbulkan biawak dan monkey dalam pas. naiklah 2 ekor barua pkr dalam pas yang selama ini menyembunyikan diri. akhirnya menampakkan wajah wajah huduh mereka yang selama ini menunjukkan sikap tidak bergaduh dengan PAS. dengan krisis ini ahli pas dapat melihat dengan jelas mana pemimpin yang akan terus bersama Pas susah senang. dikala pas diserang dikiri kanan atas bawah, pemimpin ini  mengkhianat  PAS dan akhirnya tertubuh GENG PASAR MALAM. saham terbesar kepada PR jika pas menarik diri.

politik nuar braham yang mencari gaduh dengan sesiapa saja akan menyusahkan pakatan rakyat. tapi DAP party yang biasa kena tipu dengan nuar braham akan bersetuju dengan apa saja kata kata nuar braham like tony pua@tupainyanyuk kalau apa salahkan nuar braham. DAN Terang dan jelas bahawa politik nuar braham sudah sampai ke END dan tidak lagi berdaya saing dan nuar braham kena berehat dah di penjara sungai buluh oktober ini. mungkin di penjara nuar braham lebih relax dan tidak lekas gila ising. pkr kena sedar diri bahawa nyawa pkr dalam politik malaysia dah semakin pendek kerana pemimpin pkr yang sentiasa pendek akal seperti mak lampir, samsu bukit katil, pudin SUA, tong leung bendahara pkr dan pakar strateg FITNAH maka pkr sudah boleh berkira dimana nak dikuburkan mereka semua dari politik malaysia. MAT SABU TINGGAL SETAHUN JE LAGI BERSAMA KOLID SAMAD, HANIPA MYDIN, ZULKIFLI, HATTA, HUSAM, ROZI PENGKHIANAT KERAJAAN KEDAH. ASMUNI AWI DAN POKCIK KORDEE BOLEH MENIKMATI YURAN GUAMAN DARI MBI SELANGOR PERJANJIAN RUMAH

Ulasan