LANGKAH NUAR MENGUASAI PAS GAGAL

langkah 16 september adalah langkah awal dimulakan nuar braham untuk menguasai putrajaya. pas tidak merestui perbuatan nuar braham yang bodoh sombong. nuar braham tidak yakin balaci dan baruanya yang ada lama pas mampu menggugat majlis syura ulama pas yang menjadi tulang belakang kepada pas selama ini. nuar braham sudah meneksport ramai balaci dan baruanya masuk ke dalam pas, antara yang terbaru masuk ke pas adalah balaci dan barua yang akan mengisi borang pas dan menjadi ahli seumur hidup. perbincangan dengan barisan barisan nuar mengatakan pas tidak boleh dirosakkan dari luar. PAS mesti dirosakkan dari dalam. pertemuaan sulit ini pada awal nya tidak dapat dihidu oleh pemimpin pas. banyak sumber diperlukan untuk memastikan pemimpin yang setuju dengan nuar perlu menguasai peringkat atas PAS. sebab itu kempen dalam muktamar pas begitu agresif sekali. blogger celaka bermati matian menaikkan nama pemimpin pas yang dikatakan berkualiti demi rakyat. akhirnya pemimpin ini menang dan duduk diatas hairaki tertinggi pas tapi tidak mampu menjatuhkan presiden pas sebab mereka masih malu malu anjing.

diaturkan lagi langkah seterusnya untuk mewujudkan konflik dalaman pas yang teruk dan ulama akan diberikan nama yang buruk. langkah kajang bukanlah seperti yang dikatakan oleh kebanyakkan orang. LANGKAH KAJANG ADALAH LANGKAH nuar braham untuk menguasai PAS dan mencantumkan 2 party untuk memberikan tekanan kuat kepada UMNO. pas dan pkr bersatu dibawah pimpinan macai umum dan dap akan bersama sama sebagai rakan tidur yang paling setia. Guangend sudah diberikan janji yang tak mampu ditolak oleh GUANGEND. langkah kajang gagal tapi mengapa pas dijadikan rakan pakatanrakyat yang bersalah. banyak andaian dan spekulasi hanya dimainkan oleh blogger dan akhbar yang sudah diupah untuk menjadikan pas berada dalam kandang orang bersalah. pemimpin pas yang bertuhan nuar braham akan membuat ucapan dalam muktamar dengan gaya paling bangang dan sudah bersiap sedia untuk mengemukakan usul undi tidak percaya kepada presiden tapi digagalkan oleh majlis syura walaupun peguam bermati matian mempertahankan usul yang akan dibentangkan.

oleh kerana peguam tidak mampu berhujah dengan hukum islam, mereka berhujah menggunakan hujah perlembagaan kafir yang dianuti oleh mereka. pengerak utama geng pasar malam mendiamkan diri tidak mengambil ruang untuk berhujah namun dia dikesan menjalankan kempen didalam muktamar. mat sabu digerakkan dalam lamunan panjang tersesat dalam salah perjuangan, akhirnya mat sabu bangun dan akan ditalkinkan dalam muktamar akan datang bersama geng pasar malam. mat sabu mengutuk ulama bersama sama geng pasarmalam tapi tak mengaku. mat sabu dikatakan maksum dan tidak pandai bergaduh sesama party tapi akhirnya bergaduh dengan pas rupanya bukan party dia, party mat sabu adalah pkr dan dap. dan gerakkan menyatukan pkr dan pas sudah bermula dan yang pasti nuar braham sudah gagal kali pertama dan akan dicuba pula kali kedua seterusnya sehingga ia berjaya menjadikan pas dan pkr menjadi satu dan menjadi suara besar untuk menuntut jawatan pm di putrajaya.

Ulasan

  1. hahhahaha.. orang kafir perangai dia biasa memusuhi islam.. sudah jelas siapa zaidianjing dan betullah aku panggil dia anjing wakakakakakak ... aku tak pernah silap mentafsir zaidianjing ni memang kafir dari awal lagi wlaaupun duk sebut allah alhamdulilah ... itulah jenis kafir yang biasa memusuhi islam.. sejarah islam dengan kafir tak pernah berubah.. itulah sebab aku kata zaidianjing adalah anjing kafir wakakka.. dan sampai minit ni zaidianjing mengaku dia kafir laknatullah wakkakaka

    BalasPadam
  2. Anjing sudah menyalak dengan salakan paling kuat sehingga menggangu tidur gua adalah dari Zaidi si anjing yang kenyang dengan tulang-tulang membernya sendiri yang dah mampus. Nak kata bodoh memang bodoh sungguh-sesungguhnya. Si anjing nih mana tahu yang Pengkalan Kubor itu adalah milik tuan si Zaidi. PAS kalah pun apa nak kesah, kalu menang kira kredit buat PAS pasal ia memang kubu tuan si Zaidi. Orang komen dia pun nak komen tapi dok merayau-rayau cari tulang buat poste copy pasal bodoh sangat bab-bab politik. Pi menyalak kat Teluk Intan yang milik DAP tapi kalah kat Cina BN. Mai ambik tulang seketul dua yang aku bawak balik dari Pengkalan Kubor.

    BalasPadam

Catat Ulasan