imam bal'am hancur kerana perempuan iman cikgu pencen hancur kerana DAP DAN PKR

antara bal'am dengan cikgu pencen tak ada air kaki pun. bal'am pernah jumpa nabi musa tapi cikgu pencen jumpa syaitan je. tiap malam mimpi jumpa syaitan bab kata tulangbesi@abdullahubai pkr. bal'am seorang ulama yang mustajab doanya sampaikan apa yang dia doa akan menjadi kenyataan. tapi kalau cikgu pencen doa belum tentu jadi kenyataan tapi jadi benda lain. jual jeruk mungkin lebih baik dari berdoa. antara bal'am seorang ulama yang hebat mana sama dengan cikgu pencen yang bercita cita menjadi ketua kampung tak kesampaian akibat kerajaan bodoh perak hanya berkuasa 10 bulan dibawah pemerintahan nizar dibantu oleh dap dan pkr yang bangang. kerajaan perak yang hanya 10 bulan diwarkan kerajaan bawah pokok umpama persidangan beruk. bukan sepenggal tapi tak sampai setahun. mat said pun sempat jugak setahun baru dijatuhkan. tapi kerajaan perak tak sampai setahun akibat kebodohan mb perak yang dilantik membuat pelbagai perjanjian termasuk perjanjian pangkor yang disembunyikan diresttui oleh mad awang. tak caya tanya mad awang.

Dan kalau Kami kehendaki nescaya Kami tinggikan pangkatnya Dengan (sebab mengamalkan) ayat-ayat itu. tetapi ia bermati-mati cenderung kepada dunia dan menurut hawa nafsunya; maka bandingannya adalah seperti anjing, jika Engkau menghalaunya: ia menghulurkan lidahnya termengah-mengah, dan jika Engkau membiarkannya: ia juga menghulurkan lidahnya termengah-mengah. ( Maksud ayat 176 : Surah al-A’raaf ) " 

bal'am  adalah ahli ibadat bukan ahli membuat jeruk sambil menulis blog untuk menghentam ulama. doa pun dah tak boleh dalam muktamar PAS, cikgu pencen ingat muktamar PAS ini macam kelab malam yang dia masuk ke? bal'am mengikut bini dia dan tak mustahil macaiumum pkr pun ikut bini jugak rupanya tapi mendapat sanjungan cikgu pencen. dan ucapan wakil muslimat yang separuh masak juga dikagumi oleh blogger seperti cikgupencen. mungkin iman cikgu pencen lebih hebat dari bal'am walaupun bal'am tidak pandai menulis blog untuk memaki hamun nabi musa. doa dia lebih mustajab dari  tulisan blog cikgu pencen.

Lalu, Nabi Musa mendoakan agar Bal’am 

dicabut keimanan dari dirinya. Doa Nabi 

Musa dimakbulkan oleh Allah, menyebabkan 

Bal’am mati dalam keadaan kufur dan

 lidahnya terjelir sepertimana ANJING

Ulasan