IKUT STYLE DAP, PKR CALONKAN TUNGGU KAYU PUN DIA SOKONG

GUANG END membuat kenyataan media menyerang PAS selepas perwakilan PAS menyerang orang kanan dia dalam PAS iaitu TUAN HAJI MAT BIN SABU ATAU PANGGilan manja mat sabu. DAP merasakan dia boleh membeli semua orang pas sebagaimana dia membeli mat sabu dan bagaimana pkr membeli 2 ekor adun pas. kenyataan bodoh dan bangang setiausaha agung DAP mengatakan 4 exco pas adalah pengkhianat. tanpa 4 orang exco pas itu pkr tidak akan berjaya menjawat jawatan mb selangor. kebodohan dan kebangangan guan end terbukti dengan kenyataan itu.

kenyataan media dap jelas menggambarkan bahawa kebodohan dan kebangangan setiausaha agung dap sama dengan setiausaha agung PKR. kami tidak akan berganjak dengan pendirian kami akhirnya menerima azmin menjadi mb selangor dan paling lawaknya presiden pkr memerangkap bini macai umum mengatakan dia yang mencadangkan nama azmin. lawak geng pasar malam terus berlaku. blogger celaka yang sentiasa mencari jalan untuk menghentam pas akan berada dibelakang DAP. kalau jenis sokong kafir ia akan menyokong kafir sampai ke akhir. inilah blogger yang akan berada dengan kafir sampai bila bila. ia tidak akan senang dengan jemaah islam bila ada pemimpin pas yang membela pas dari serangan kafir dap dan juga serangan dari pkr yang kononnya tidak akan menerima jawatan mb selangor jika jijah tidak dilantik.

krisis mb selangor menjelaskan watak sebenar dap ianya hanya pak turut nuar berahim. kebodohan dap yang ikut apa saja kata kata pkr akhirnya malu sendiri. sign SD tapi tak ada guna. dua ekor barua pas yang dibeli pkr hanya mampu tersengih dan perjanjian mengatakan mereka akan dilantik menjadi exco jika jijah menjadi mb apakah akan dilunaskan oleh azmin mb pkr yang baru. apakah saari sungkit dan senoi akan dilantik menjadi exco selangor. saari sudah berkira kiraa nak beli rumah dan kereta baru dan mungkin bini baru kalau diberi jawatan sebagai exco.

Ulasan

  1. Salam

    Semoga PAS mendapat ahli dan pemimpin yang istiqomah

    BalasPadam
  2. Dap senyap dalam isu Selangor pasal mereka kena makan nasi kangkang PKR di Penang. Mana boleh buat bising kat PKR nanti macai-macai PKR buat hal kat Penang susah LGE nak kekal jawatan KM. Pasai tu ler lepas Azmin dilantik MB baru mereka berbunyi dan siap kata EXCO PAS pengkhianat...... macam celaka sejak makan nasi kangkang PKR.

    BalasPadam
  3. DAP BILA BAGI NAMA AZMIN JADI MB SELANGOR.. JADI DIMANA PKR KATA DAP SOKONG AZMIN HAHAHHAHH .. DAP PARTY KARUT MARUT

    BalasPadam

Catat Ulasan