ikut saluran betul kata macaiumum dan barua dap

muka bodoh dan bangang ... tak layak JADI PM malaysia atau MB Selangor
nuar braham memerangkap macaiumum dan laki kepada mb tak jadi diselangor memerangkap pm dalam impian memberikan kenyataan menyatakan  pkr tidak akan pertahankan bendahari pas penang sebab tak ikut saluran betul. yang paling ikut saluran adalah mat sabu. buat kenyataan bodoh mempertahankan kerajaan dap bahalol. mat sabu sudah diberi makan kenyang kenyang sampaikan ke leher dan mungkin akan ditalkinkan sebab sesak nafas dengan makanan yang dibekalkan oleh dap kepada mat sabu. mat sabu berunding kata blogger balaci barua dap alfakaq. mat sabu bila masa pandai berunding selain mendengar dan tunduk dan patuh kepada guang end dan juga macaiumum. mat sabu yang terlalu kenyang tak akan mempertahankan bendahari pas penang sebagaimana blogger celaka dap menulis. sebagai menyedapkan tekak dan beri kredit mat sabu yang dibalun hebat kerana kekenyangan dia menikmati pemberian gaji oleh kerajaan dap.

macaiumum dengan muka bodoh membuat road show mengfitnah kolid ibraham bersama geng pasar malam terdiri daripada pudin, fizi, mak lampir, budak kurang akal bersama ketua publisiti tonypua@tupaibongok yang nyanyuk. apa saja yang dibuat oleh dap akan dipertahankan oleh macaiumum yang sedang mengawal apa saja tindakan mb baru selangor yang berangkatkan cikdet. akhirnya pkr menyerahkan jawatan MB SELANGOR KEDAPA UMNO TANPA umno perlu bersusah payah menawan selangor dalam pilihanraya umum. kerja kerja bodoh dan bangang semakin menampakkan muka bila menyerahkan jawatan kepada azmin yang merupakan anak angkat cikdet dan tidak keluar dari umno dan tidak pernah didakwa walaupun melakukan apa saja kesalahan dan kertas siasatan sprm masih wujud sampai sekarang.

jangan lawan biarlah buat apa saja dap nak buat nak buang siapa saja pkr tak akan mempertahankan sesiapa saja selain ahli pemimpin pkr. mat sabu sudah kenyang dalam kandang guang end hanya makan dan minum menanti untuk disembelih buat lauk atau dibuang ke longkang. jika mat sabu sudah jatuh dari kerusi timbalan presiden tahun depan apakah dap akan mengambil lagi mat sabu untuk bekerja bagi pihak dap atau diterajang sebagaimana bendahari pas penang. mat sabu tunggulah masa akan sampai dan tidak lama lagi mat sabu akan disayur digulai dan waktu itu mat sabu akan tahu siapa yang ada untuk dia atau mungkin buat selama lamanya meninggalkan nama paling huduh dalam pas walaupun mendapat sokongan blogger celaka barua dap alfakaq. alfakaq boleh saja hidup dengan balaci dap kerana itu punca rezekinya bukan ada kepandaian lain selain menjadi balaci dan barua. mat sabu juga perlu letak jawatan jika mengganggap pas masih partynya dan menjadi ahli biasa saja sudah mencukupi bagi mat sabu.

Ulasan

  1. kes "tak ikut saluran betoi" pon belom solosai lg guane nk ajar depa2 nun..

    BalasPadam
  2. saloran apa plak tu hahahahahaha saman kang

    BalasPadam
  3. hhahahhhahaah aku faham lawak tu wakakkakkakaaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan