ESOK PKR AKAN BERDEMO DEPAN ISTANA SELANGOR JIKA AZMIN DILANTIK??

azmin akan dilantik menjadi MB selangor. apakah PKR akan menunjukkan kebodohan dan kebangangan sekali lagi. apakah mb selangor yang baru akan menerima nasib yang sama dengan kolid berahim. apakah PKR juga akan memecat azmin jika ia dilantiik oleh istana selangor? apakah nasib azmin yang tidak mempunyai SD juga akan menerima nasib yang sama dengan kolid atau lebih buruk. apakah pkr akan membeli lagi ADUN ADUN PAS atau juga kali ini special projek terus mengadakan penjanjian belakang lorong dengan UMNO. pkr akan membeli lagi adun umno setelah berjaya membeli 2 ekor baghal dari pas untuk ditunggang.

apakah PKR akan terus bergasak dan menunjukkan  keegoaan yang hebat. mungkin blogger celaka boleh mengadakan KUMPUL GENG BLOGGER CELAKA DAN JUGA GENG PASAR MALAM UNTUK MENGADAKAN demo seperti  mana  deris natang mengadakan demo yang diketuai oleh ROSOL TANPA WAHYU,. PKR boleh menjemput seluruh negara untuk datang berdemo depan istana selangor ESOK. pkr dah lebih lagi dari UMNO. UMNO lepas istana buat kenyataan semua undur diri tapi PKR lebih hebat. meneruskan derhaka kepada istana selangor. lagipun MB selangor yang dilantik adalah no 71 bukan nombor selangor. kalau orang selangor nak lawan ada jugak makna ni. rakyat selangor boleh ke menerima orang asing dari orang selangor.

esok kita boleh tengok PKR terus gedebe atau menjadi PONDAN TUA. apakah esok pkr akan mengundur atau terus mara dengan ego yang tinggi melanggit dengan segala kebodohan dan kebangangan. istana selangor akan melantik seorang mb esok dan pkr akan menjadi cipan yang kelabu asap atau menjadi bapuk yang hanya bertempik kosong. atau menjadi syiah yang dikejar oleh JAIS. apakah esok mat sabu and geng pasarmalam akan turut serta dalam demo esok.

Ulasan

  1. Salam... blog saudara kena malware, kena chek dan buang pautan yang tersangkut kat blog FZT. Sebab tu saya kurang dapat nak akses blog FZT.

    BalasPadam
  2. terima kasih saudara... boleh bagi tahu pautan mana yang bermasalah. sebab saya tak dapat detect mana satu pautan yang bermasalah

    BalasPadam

Catat Ulasan