dap tak pernah sokong azmin menjadi mb selangor

aku tengah menunggu KENYATAAN RASMI DARI TONY PUA ATAU ABG END atau mana pemimpin bodoh DAP. tapi sampai hari ini DAP SEBAGAI PARTY GILA DAN MERAPU  tidak pernah buat kenyataan bahawa mereka menyokong azmin sebagai MB Selangor yang baru. apakah DAP masih dalam mabuk pil kuda. DAP selama ini menyokong hanya jijah bini nuar braham sebagai MB selangor yang baru. apakah SUA guang END tidak sedar bahawa party DAP tidak pernah menyokong AZMIN menjadi MB baru selangor. atau DAP party sampah yang mana mengikut aje aliran kemana sungai nak bawak sampai ke muara atau ke laut. guang end atau lim kit sian tidak pernah buat kenyataan rasmi dan tidak menandatangani SD sebagaimana biasa. biasa DAP akan buat kenyataan RASMI melalui tupainyanyuk@tonypua yang semakin nyanyuk. kemana hilangnya tonypua apakah sudah masuk wad ditampoi sebab azmin menjadi mb bukan jijah bini nuar braham.

DAP PARTY SAMPAH MENGIKUT pandangan nuar braham. apa saja kata nuar braham pasti dap akan ikut. surat kepada ISTANA selangor pun masih mengekalkan nama jijah bini nuar braham. ada blogger bodoh kata majoriti di kajang bertambah dibawah jijah. blogger yang lahir tahun 1952 tu nyanyuk ke apa. atau masih bermimpi dan menulis mengikut buku tertinggi komunis. dap belum mengesahkan sokongan kepada azmin. dan dap mengkhianat azmin kerana gagal menandatangi SD yang mana peguam dapat duit dari SD tersebut. siapakah peguam yang bertanggung jawab mereka dan mengesahkan SD itu? apakah abg kordee dari pas bersama hanipa mydin atau asmuni awi atau almakanan munafik yang bertanggungjawa? atau tanya aziz bery

dap tidak berhak menutut apa apa jawatan di selangor kerana azmin bukan pilihan dan mereka tidak memberikan sokongan kepada azmin. apakah tonypua lupa atau nyanyuk. mungkin kemaruk nak jadi exco menyebabkan dap terus berikan sokongan walaupun SD masih berkuatkuasa.apakah sd sudah dibuang dan peguam yang mengesahkan sd dapat duit percuma akibat  kebodohan pkr dan dap bersama dua ekor baghal pas yang dibeli oleh pkr. apakah sd kepada azmin tidak perlu. azmin tidak mendapat sokongan majoriti adun. pkr tidak mahu azmin tapi presiden dia kata dia yang calonkan azmin padahal surat ke istana hanya nama dia.

Ulasan

  1. DAP bangang memang menolak Azmin, jika muka mereka bukan dari kulit khinzir mereka kena tolak jawatan Exco. Kalu mereka ambil juga jawatan Exco memang mereka jenis celaka ler.
    Adun PKR yang menentang keras Azmin jadi MB pasti akan buat U-Turn demi elaun dan kekayaan. Macam biasa ler bila darah masih lagi berkeris telanjang memang puak-puak ni akan kelabu mata bila tengok fulus and fulus..
    Blogger-blogger celaka boleh ler buat clain upah yang dijanjikan diatas jasa-jasa mereka, itu pun kalu hati ketum sudah sejuk sejak bini kesayangan tidak berjaya menjadi MB.
    Mak Lampir boleh pergi berambus jika ahli PKR ingin melihat parti mereka tidak hancur kerana keceluparannya dan beliau jangan ambil satu sen pun peruntukkan untuk MP-MP PR telah masuk kepoket ketua bahagian Umno kerana ada dana yang dikhaskan oleh negeri yang diperintah oleh PR untuk MP-MP PR yang dianaktirikan oleh Umno/BN celaka.
    Nasihat gua lu jangan layan sangat Mak lampir nih kerana dia adalah masalah kesihatan sikit, pasai tu ler cakap-cakapnya lebih bangang dari Maslan yang kata kerajaan pusat tanggung 3 bulan kehidupan rakyat. Elok sangat jika mereka berdua dipasangankan kerana dua-dua bodoh sombong nak mampus, cakap macam orang hilang akal.

    BalasPadam
  2. hahhahhaha dua dua pemimpin dah nak mampus nak buat macamana.... kuat menyalak kuatlah habuan.. itu prinsipnyakan... umno pkr mana ada beza ketuanya dari umno tak akan ada berbezanya,

    BalasPadam

Catat Ulasan