bodohnya mat taib bekas mb selangor yang dibawak masuk oleh pkr kedalam PAS

KALAU TAK DATANG TAK PAYAH NAK SEMBANG LAJU SANGAT
BAWAK LARI PITIS RAKYAT SELANGOR TAK APA LAJU LAJU
MAT TAIB DUK DIAM TUNGGU MATI LAGI BAIK DARI MENAMPAKKAN WAJAH UMNO KELAT PEKAT

TELUK INTAN DAP kalah dari menang menjadi kalah. dengan majoriti hampir 7 ribu hampir pasti DAP BOLEH makan mudah umno tapi akhirnya kalah. tonypua buat apa. 2 lim buat apa duk sibuk dengan kroni perumahan dipenang. atau sibuk sangat duk ikut nuar braham buat kenyataan bodoh nak jadi pm dan DAp akan menjadi menteri menterinya dan dap akan banyak dapat jawatan menteri sebab SETIA sampai longkang. penganalisa bodoh membuat bayangan konon pas akan kalah dan hilang negeri kelantan sebab kekalahan di pengkalan kubor.

bekas mb selangor, bekas pelari wang rakyat selangor, bekas umno dan juga pengampu nuar nbraham yang dihantar masuk kedalam pas untuk membuat kenyataan bangang dan bodoh. mengutuk fitnah dikiri kanan. perangai umno darah umno masih wujud dalam mat taib. dan mungkin tak akan hilang sebab dihantar untuk menjadi pengacau dalam pas dan juga menjadi batuapi untuk melaga lagakan pemimpin pas. itulah kerja mat taib yang sudah diberikan tanggungjawab besar untuk memastikan pas dirosakkan dari dalam dibantu oleh geng pasar malam dan juga geng blogger celaka. blogger yang menerima bayaran bulanan akan menulis apa saja menerima maklumat untuk disebarkan menambah persepsi buruk kepada pas.

analisa prk teluk intan yang memalukan muka pemimpin dap yang bodoh dan bangang disimpan dibawah karpet buruk. dap kalah dari kemenangan. apakah tanda dap juga akan berkubur sebab dap party yang tidak ada masa depan selain mempertahankan dynasty lim yang semakin malap. kebodohan lim guan end memerintah penang menyebabkan pekerja vietnam lebih rmaai dari rakyat penang. tapi mendapat sokongan hebat dari blogger barua dap. menutup segala kelemahan dan kebodohan dap menjaga penang. akibatnya rakyat penang akan terus menderita. 

Ulasan

  1. Macam gua kata ler bro.... jika PAS menang kat Pengkalan Kubor kira kredit, kalu kalah pun memang dah dijangka kerana PAS bukan lawan jentera parti tapi lawan jentera kerajaan dengan taburan mikroware yang jatuh dari langit sampai kat hospital penuh dengan pesakit luar hasil dihempas mikroware ditambah pula dengan musuh yang dianggap kawan tapi dalam diam dok kempen suruh pangkah BN. Adakah PAS malu..... rasa nak muntah bila isu itu dijaja siang malam oleh blogger-blogger celaka a.k.a. ketum. Kenapa mereka tak bising atau buat perbandingan dengan kekalahan yang memalukan di Teluk Intan. Celaka-celaka nih bukannya reti sangat walau pun 1 Malaysia dok jaja mereka adalah blogger hebat. DAP kalah kerusi milik sendiri dan PAS kalah pasai kerusi memang milik Umno/BN campur tikam belakang oleh rakan-rakan Pakatan. Ada pula suara-suara syaitan bertiup ditepi telinga yang mana PAS patut bagi laluan kat PKR tapi gua nak tanya para syaitan-syaitan tuh kalu PKR bertanding siapa yang akan berkerja sepenuh masa. Nak bayar diposit pun pakai duit PAS, masih nak tunjuk lagak. Tak dengar salakan dari Zaidianjing pasai gua cukup rindu dengan salakannya walau pun meminggitkan telinga gua.

    BalasPadam
  2. kerja kerja anjing liar yang sedang mengcari harta kekayaan laba hasil kerja keras menjatuhkan kolid berahim

    BalasPadam

Catat Ulasan