BARUA 2 EKOR BAGHAL PKR MINTAK BUKTI

khakkk tuihhh mintak bukti pulak 2 ekor barua baghal pkr yang dibeli pkr mintak bukti kononnya dibeli oleh pkr. kalau tak dibeli dilelong lah maruah mangkuk ayun ni. dulu mengutuk 3 ekor katak  dibeli oleh umno tapi sekarang pakatan rakyat sendiri membeli 2 ekor baghal untuk ditunggang oleh pkr untuk menjawab jawatan MB selangor. dasar bangang keras kepala macai umum yang masih mempertahankan satu nama untuk dihantar ke istana selangor. istana selangor tak mahu menerima bini macai umum dan macai umum dan kroni mengadap. masih tak reti basa lagi. sama jenis 2 ekor baghal yang dibeli sama bodoh dan bangang.

2 ekor baghal pkr boleh mintak zulhasmi alamakanan jadi peguam nak saman presiden pas, banyak blogger celaka yang akan datang memberi saksi. tak akan saari sungkit dan senoi sorib takut. blogger celaka meminta bukti konon sama dengan saari sungkit minta bukti mereka dibeli. geng pasar malam biasalah akan meminta bukti jika terkena batang hidung sendiri. dulu blogger celaka memaki hamun 3 ekor katak siang malam menyebabkan kerajaan bangang perak tumbang menjilat bumi. kerana kebodohan pemimpin pakatan rakyat menyebabkan kerajaan tumbang tak sampai setahun. sibuk sangat nak menukar kereta akhirnya kerajaan pun tumbang. yang jadi mb besar perak pun sibuk bukan main duk canang pas nak berUG dengan UMNO. dia berpangkor dengan DAP boleh pulak sampaikan tonypua@chipmunk pun boleh menghina islam sesuka hatinya saja.

saari sungkit yang berwirid sepanjang masa ada masa pulak hadir majlis menandatangani sd dengan pkr.. tapi kalau mesyuarat pas tak pulak datang cepat. mungkin sebab terlalu sibuk dengan wirid meeting pas tidak perlu dihadiri. pkr dan dap adalah party saari sungkit. saari sungkit jawab dulu persoalan sumpah dengan party mana lebih atau sign sd lebih utama. sumpah baiah dengan party jemaah islam disepak dan diambil sign sd lebih utama. kalau tak mahu islam baik saari sungkit masuk dap lagi bagus. boleh jadi mursyidul am dap atau pkr. lagipun wajah parasit saari sungkit sudah muak ditengok oleh jemaah islam. tak payah tanyalah apa salah mana bukti. kalau yang bersalah mintak bukti tu tanda memang sah bersalah. kalau tentera dah lama kena hukum bunuh.

Ulasan

  1. Keluar jer dari PAS dan joint UMNO .....tentu jadi millioner punya...!

    BalasPadam
  2. masuk pkr pun booleh jadi millonaire tau wakkakakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan